№ |
Жұмыс мазмұны |
Мерзімі |
Жауаптылар |
||
І. Ұйымдастыру модулі |
|||||
1. |
2023-2024 оқу жылының жазғы - сауықтыру жоспарын бекіту |
мамыр |
Меңгеруші А.Ержанова |
||
2. |
Балабақша қызметкерлерімен нұсқаунама өткізу: балалардың өмірін және денсаулығын сақтау жұмыстарын ұйымдастыру. Балалардың жарақаттанудан алдын - ала ескерту жұмыстары. Улы өсімдіктерден сақтануын ескерту, жұмыс орнында техникалық қауіпсіздікті, еңбекті қорғау талаптарын орындау және күн көзі тигенде алғашқы медициналық көмек көрсету сияқты шараларды орындау. |
мамыр
|
Меңгеруші А.Ержанова медбике Г.А.Темиргалиева |
||
Жазғы сауықтыру жұмысын ұйымдастыру бойынша бұйрықтар шығару: Жазғы кезеңде МДҰ жұмыс жоспарын әзірлеу бойынша жұмыс тобын құру туралы ""Жазғы кезеңдегі МДҰ-ның жұмыс жоспарын бекіту туралы"»; "Спорттық және ойын жабдықтарын тексеру туралы»; "Жазғы сауықтыру кезеңінде МДҰ-да қауіпсіздікті күшейту туралы»; "МДҰ-ның жазғы сауықтыру кезеңіне дайындығы туралы"»; "Жазғы кезеңде балалардың өмірі мен денсаулығын қорғау үшін жеке жауапкершілікті күшейту туралы»; "Жазғы сауықтыру кезеңінде тәрбиеленушілердің тамақтануын ұйымдастыру туралы". |
мамыр |
Меңгеруші А.Ержанова Хатшы Бекишева Ж.С |
|||
3. |
МДМ –ні жазғы күн тәртібіне көшіру. |
маусым |
әдістемелік қызмет, медициналық қызмет |
||
4. |
Балабақшаға жаңадан келген балалардың ата-аналарымен келісім – шартқа отыру. |
жаз бойы |
Меңгеруші А.Ержанова |
||
5. |
Балабақша аумағында өткір кесетін заттардың, улы шөптердің болмауын қадағалауды күшейту, күнделікті құмның өнделуін бақылау |
жаз бойы |
Шаруашылық меңгерушісі Ахметова А.А медбике, |
||
6. |
Мекеме аумағын көріктендіру: - барлық топтардың серуендеу учаскелерін сырлау - учаскелерді көгалдандыру; -жиектерді және ағаштарды ақтау |
жаз бойы |
топ тәрбиешілері, ШМ Ахметова А.А |
||
7. |
Құмсалғыштардағы құмды ауыстыру,құмды қайнаған сумен өңдеу. |
жаз бойы |
медбике, топ тәрбиешілері |
||
8. |
Шөптерді шабу |
жаз бойы |
Шарушылық меңгерушісі Ахметова А.А |
||
9. |
Бөлме өсімдіктерін отырғызу |
жаз бойы |
топ тәрбиешілері |
||
10 |
Санитарлық бұрышты безендіру: «Ішек жұқпалы аурулардың алдын алу», «Күн тиюден сақтану», «Көкөністер, жемістер, дәрумендер».Короновирустық инфекцияның алдын алу |
жаз бойы |
топ тәрбиешілері, медбике
|
||
11 |
Балабақшаның жеке бөлмелерінде, топ бөлмелерінде тазалық жөндеу жұмыстары. |
маусым |
меңгеруші, шаруашылық меңгерушісі |
||
12 |
2023-2024 оқу жылы бойынша жазғы сауықтыру мезгіліндегі жасалған жұмыстардың қорытындысын слайд ретінде педкеңеске дайындау. |
20-ы тамызға дейін |
әдіскер, топ тәрбиешілері |
||
13 |
Жаңа оқу жылына кабинеттерді және топтарды дайындау (құжаттар, ақпараттық бұрыш, жоспар т.б.) |
бір ай бойы |
Топ тәрбиешілері, педагогтар |
||
14 |
Топтардың жаңа оқу жылына дайындық байқауы |
тамыз |
әкімшілік |
||
15 |
Педагогикалық кеңес: Балабақшаның 2024-2025 оқу жылына дайындығы:
|
25 тамыз |
Меңгеруші А.Ержанова, әдіскерлер
топ тәрбиешілері мамандар |
||
|
ІІ. Сауықтыру -модулі |
||||
1. |
Балалардың қозғалыс белсенділігін ұйымдастыру жұмыстары (таза ауада таңертеңгі қабылдауды бақылау және таңертеңгі жаттығу). |
жаз бойы |
тәрбиешілер, медбике
|
||
2. |
Су ішу тәртібін ұйымдастыру. |
күнделікті |
медбике, топ тәрбиешілері |
||
3. |
Шынықтыру шараларын ұйымдастыру |
жаз бойы |
медбике, топ тәрбиешілері |
||
4. |
Күні бойы әр түрлі шынықтыру шараларын жүзеге асыру (ауамен, күннің көзімен, сумен, жалаң аяқ жүру, май табанның алдын – алу жаттығулары, дәрумен терапиясы). |
жаз бойы |
медбике,диетбике, топ тәрбиешілері |
||
5. |
Ас мәзіріне жас көкөністерді, жемістерді, шырындар енгізу. |
жаз бойы |
диетбике |
||
6. |
Балалардың денсаулығын және өмір қауіпсіздігін ұйымдастыру бойынша балабақша қызметкерлеріне нұсқаунама өткізу; жарақаттанудың алдын алу; жұмыс орында қауіпсіздік техникасының талаптарын орындау және еңбекті қорғау |
маусым-тамыз |
әдіскер, медбике |
||
7. |
Мерекелер, ойын-сауықтар |
айына 2 рет |
мамандар және педагогтар |
||
8. |
Балалармен тұрмыстық және жол-көлік жарақатының алдын алу жұмыстарын жоспарлау (әңгімелер, ойын-сауық, ӨҚН, ЖЖЕ таныстыру ойындары) |
жаз бойы |
топ тәрбиешілері |
||
9. |
Балалардың таза ауада қозғалу белсенділігін арттыру жағдайын жасау (спорттық ойындар, жарыстар және жаттығулар) |
жаз бойы |
топ тәрбиешілері |
||
Өткізілетін шаралардың атаулары |
Жұмыс мазмұны |
Өткізу мерзімі |
Жауаптылар |
||
1-апта (03.06-07.06) «Бақытты балалық шақ» |
|||||
Балалар күні мерекесін ұйымдастыру Балалар шығармашылығынан концерт;
|
31.05.2024ж |
Әдіскерлер, тәрбиешілер, педагогтер |
|||
«Әрқашан күн сөнбесін!» |
асфальтқа сурет салу байқауы. |
03.06.2024ж |
Тәрбиешілер, педагогтер
|
||
«Менің әлемім» |
«Менің жақындарым», «Менің үйдегі сырласым», «Менің бауырларым», «Менің отбасым» тақырыптарында балалармен серуенде әңгімелесу; балалардың отбасында ата-анасымен, бауырларымен немесе жақындарымен бірге уақыт өткізгенде ойнайтын ойындары, спорттық жаттығулары, сайыстарының ішінен көпшілігіне таныс ойын түрін бірге ойнап көру және алған әсерлерімен бөлісу; тақырыпқа сәйкес әңгіме оқып беру, ән тыңдату және қалауы бойынша балаға айтқызу. |
04.06.2024ж |
Тәрбиешілер, педагогтер
|
||
Кәусәр бұлақ |
Балалардың көрген мультфильмдерінен алған әсерлерімен бөлісу, олардың қиялын, логикалық ойлауын, сөйлеу тілін дамыту мақсатында жетекші сұрақтар қою. Балалардың қалауы бойынша мультфильм кейіпкерлерінің образын таңдап, қимыл- қозғалыс ойындарын өткізу, патомимика арқылы кейіпкерді табу ойынын ойнау. |
05.06.2024ж |
Тәрбиешілер, педагогтер |
||
«Мен елімнің Ұланымын!» |
Отан туралы өлеңдерді жатқа айту челленджі. Балалар шығармашылығынан суреттер көрмесін ұйымдастыру. Таза ауада ұлттық ойындар сайысын өткізу. |
06-07.06.2024ж |
Тәрбиешілер, педагогтер |
||
2-апта (10.06-14.06) «Жас із кесушілер» |
|||||
Жас із кесушілер |
Дәстүрлі емес сурет техникасымен сурет салу. Қимылды ойындар «Өз түсіңді табу», «Жасырынбақ»,
«Жалаушаны табу». «Із кесушілер деген кімдер?» жетекші сұрақтар қою арқылы балалармен әңгімелесу. Ертегіні немесе көркем шығарманы оқып беру (үзінді). «Із кесуші» мультфильмін көрсету. |
10.06.2024ж |
Тәрбиешілер, педагогтер |
||
Аңдар мен аңшылар |
Альбомдар көру: «Аңдар», «Құстар», «Гүлдер»… |
11.06.2024ж |
Тәрбиешілер, педагогтер |
||||||||
«Табиғатты қорғау» белгілерін дайындау. Сурет салу: «Жайлаудағы төрт түлік», «Орман аңдары», «Менің сүйікті жануарым» және басқа тақырыптар (балалардың қалауын ескеру ұсынылады). Құм және сумен тәжірибе. Құрастыру «Аңдардың үйшігі». Қоршаған ортаны қорғау бойынша жаднама құрастыру. Қимыл-қозғалыс ойындары: «Аңды ізіне қарап таны», «Бақшадағы қояндар», «Қағып ал да ата» (доппен) |
|||||||||||
Мейірімді достарым |
Аңдар мен үй жануарлары туралы кітап көрмесін ұйымдастыру. Мысықтың өзіне күтім жасауын бақылау (жуыну). «Ерте, ерте, ертеде» тақырыпқа сәйкес аудио ертегілер тыңдату, тыңдалған ертегінің мазмұнын айтқызу. Сергіту сәтінде аңдар мен үй жануарларының қимыл-қозғалысын қайталауға құрылған жаттығулар жасау. |
12.06.2024ж |
Тәрбиешілер, педагогтер |
||||||||
Саялы бақ |
«Біздің өлкенің ағаштары», «Балабақша ауласында қандай ағаштар өседі?», «Ағаштарды өрттен қорға!» тақырыптарында балалармен әңгімелесу. Сурет, альбом, иллюстрацияларды қарау. Орманға, саябаққа немесе балабақшаның табиғат бұрышына саяхат. Шығармашылық жұмысқа пайдаланылатын табиғи материалдарды жинау. Ағаштарды бақылау, оларға күтім жасау. Ағаштар туралы әңгімелер, өлеңдер оқып беру, жұмбақтар шешу. Дидактикалық ойын: «Қай ағаштың жапырағы ?», «Тыңда да таны», «Қай ағаштың жемісі ?» Ағаштардың суретін салу. |
13.06.2024ж |
Тәрбиешілер, педагогтер |
||||||||
Сыр сандық |
Таныс ертегі қойылымдарын сахналау. «Ең үздік қойылым», ойдан шығарылған ертегі қойылымдары байқауын ұйымдастыру. |
14.06.2024ж |
Тәрбиешілер, педагогтер |
||||||||
3-апта «Жаз да келді, көңілді (17.06-21.06) |
|||||||||||
Сабын көпіршіктері күні |
Балалабақшада және үйде жеке бас тазалығын сақтау туралы әңгімелесу. Медициналық кабинетке саяхат. «Тамшылар». Дәстүрлі емес сурет техникасымен сурет салу. «Жедел жәрдем» театрландырылған ойыны. |
17.06.2024ж |
Тәрбиешілер, педагогтер |
||||||||
«Дәрігер» сюжетті – рөлдік ойыны. Су әлемі туралы жұмбақтар шешу, мультфильмдерден видеосюжеттер көрсету |
|||||||||||
Теңіздегі тіршілік |
Су ханшайымымен саяхат. «Су патшалығы» суреттер байқауы (ата-аналармен бірге). «Өзен, көлдер» альбомын безендіру. Сумен ойындар. |
18.06.2024ж |
Тәрбиешілер, педагогтер |
||||||||
Сүйкімді кірпі |
«Менің ағзамның қорғаушысы», «Пайдалы және зиянды» әңгімелесу. Көркем шығарма оқып беру. «Зиянды тағамдар» плакатын әзірлеу (ұжымдық жұмыс). |
19.06.2024ж |
Тәрбиешілер, педагогтер |
||||||||
Табиғат аясында |
Жыл мезілдері.Табиғат құбылыстары туралы ұғымдарды пысықтау. Жапсыру «Күлімдейді күн маған». |
20.06.2024ж |
Тәрбиешілер, педагогтер |
||||||||
«Күн, ауа, су» ойын сауығы |
«Сылдырайды мөлдір су» денсаулыққа ауа мен судың пайдасы, судағы қауіпті жағдайлар туралы тақырыптық әңгімелесу. «Жуыну әні» |
21.06.2024ж |
Тәрбиешілер, педагогтер |
||||||||
4-апта «Қауіпсіз жаз» (24.06-28.06) |
|||||||||||
Бағдаршам күні |
Көше қозғалысы ережелерін қайталау. «Дымбілместің қала көшелеріндегі оқиғалары» сюжеттерді көрсетіп, бірге талдау. Жапсыру «Бағдаршам». Балалардың ережелерді есте сақтауы үшін балабақша ауласында «көше қозғалысы» ойынын ұйымдастыру (ойыншық машиналар, қуыршақтар, құрастырғыш, жол белгілерін пайдалану). |
24.06.2024ж |
Тәрбиешілер, педагогтер |
||||||||
Пайдалы және зиянды өсімдіктер |
«Улы өсімдіктер мен саңырауқұлақтар», «Дәрілік өсімдіктер», «Табиғаттағы қауіпсіздік» суреттерді қарап, әңгімелесу, мультфильмдер көрсету. Жапсыру «Жеміс-жидектер патшалығы». «Саңырауқұлақтар әлемі», мүсіндеу. |
25.06.2024ж |
Тәрбиешілер, педагогтер |
||||||||
Марғаудың үйшігі |
«Өжет өрт сөндірушілер», «Құтқарушылар», сюжетті-рӛлдік ойындары. Өрт кезіндегі тәртіп ережелері, «01 қызметі», өрт сөндірушілер қызметі туралы балалармен әңгімелесу. |
26.06.2024ж |
Тәрбиешілер, педагогтер |
||||||||
«Қауіпті заттар мен құралдар» |
Ойындар: «Өртке қауіпті заттар», «Өрт сөндірушіге не қажет?» «Өртке қауіпті заттар» коллажы. |
27.06.2024ж |
Тәрбиешілер, педагогтер |
||||||||
«Болады-болмайды», дидактикалық ойын. «Мен бастаймын сен аяқта» дидактикалық ойын. Балалармен тақырыпқа байланысты кері байланыс жасау. |
|||||||||||
Шебер қолдар |
Теартландырылған қойылым атрибуттарының байқауы. Балалармен бірге қойылымдар қою (саусақ театры, көлеңкелі театр, қуыршақ театры) |
28.06.2024ж |
Тәрбиешілер, педагогтер |
||||||||
1-апта (01.07-05.07) «Гүлденген табиғат» |
|||||||||||
Табиғатты қорғайық |
«Табиғатпен тілдесу», балалармен қоршаған ортаны қорғау туралы әңгімелесу. Суреттер байқауын ұйымдастыру. Ата-аналармен бірге «Гүлдестелі ханшайым» байқауын ұйымдастыру, номинациялар тағайындау, балалар шығармашылығын қолдау. Қимыл-қозғалыс ойыны «бақшадағы қояндар». |
01.07 .2024ж |
Тәрбиешілер, педагогтер |
||||||||
Су әлемінде |
Бассейнде жүзу, суға шомылу, қауіпсіздік ережелерінің сақталуын қадағалау. Сумен шынығудың пайдасы туралы әңгімелесу. «Судың қасиеті», «Мөлдір-лай», «Ауа мен су» тәжірибесі, балалардың зерттеушілік қызығушылықтарына қолдау көрсету. Су бетінде сурет салу. |
02.07.2024ж |
Тәрбиешілер, педагогтер |
||||||||
Ғажайыптар әлемі |
Балалармен табиғат құбылыстары туралы әңгімелесу (жаздағы маусымдық өзгерістер, балалардың киінуі, күн сәулесінің адамға, табиғатқа әсері, аспандағы бұлттар және басқа). Серуен кезінде балаларды табиғат кӛріністерін бақылауға үйрету және кері байланыс жасау. Табиғат туралы өлең оқып беру, жұмбақтар шешу. «Артық суретті тап» дидактикалық ойын. |
03.07.2024ж |
Тәрбиешілер, педагогтер |
||||||||
Менің достарым |
Отбасындағы сүйіспеншілік, сыйластық, мейірімділік туралы әңгімелесу. Адамдар бір-бірін жақсы көретінін ұғындыру, дос болуға баулу. Көркем шығарма оқып беру. Сюжетті-рөлдік ойын «Тату-тәтті отбасы». |
04.07.2024ж |
Тәрбиешілер, педагогтер |
||||||||
Ұлттық ойындар« Сүйікті қалам–Астана» |
Ұлттық ойындар фестивалі, қимыл-қозғалыс ойындары «Ханталапай», «Аударыспақ», «Сақина салу», «Алтыбақан», «Ақ серек-көк серек», «Арқан тарту», «Тақия тастамақ», «Күш сынаспақ». «Елімнің жүрегі –Астана», әңгімелесу. Тақырыпқа сәйкес ән тыңдату және бірге айту. «Бұл бақытты –мекен» асфальтқа сурет салу байқауы. «Менің сүйікті қалам» үздік ән байқауы. |
05.07.2024ж |
Тәрбиешілер, педагогтер |
||||||||
2-апта (08.07-12.07) «Анам, әкем және мен – тату-тәтті отбасы» |
|||||||||||
Менің сүйікті кейіпкерім |
Сүйікті кейіпкерлер фестивалі. Балалар мен ата-аналардың бірлескен әрекеті, дәстүрден тыс техникамен сурет салу сайысы: жүнмен, жіппен, саусақпен, алақанмен сурет салу. Салған кейіпкері туралы әңгімелеу. |
08.07.2024ж |
Тәрбиешілер, педагогтер |
||||||||
«Мерейлі отбасы» |
«Әке көрген оқ жонар», зат қалдықтарынан әкелермен бірге бұйым жасау. Дайындалған бұйымдардан көрме ұйымдастыру. Ата-аналар мен балалардың бірлескен әрекеті, Абай Құнанбайұлының өлеңдерін жатқа айту челленджі. |
09.07.2024ж |
Тәрбиешілер, педагогтер |
||||||||
«Анам, әкем және мен – тату-тәтті отбасы» |
«Әлди-әлди ақбөпем» челенджі, әжесінің бесік жыры. Отбасының қызықты демалыс сәттерінен суреттер көрмесін ұйымдастыру. Тақырыпқа сәйкес ән айту мен мәнерлеп оқу сайысы. Таза ауада ата-аналар мен балаларының қатысуымен «отбасылық эстафета» спорттық сайысын өткізу. |
10-12.07.2024ж |
Тәрбиешілер, педагогтер |
||||||||
3-апта «Жазғы сайыстар» (15.07-19.07) |
|||||||||||
«Ұлы дала баласы» |
«Жас спортшылар», балалардың жас ерекшеліктеріне сәйкес келетін тренажерлардың көмегімен таза ауада жаттығу. «Бәйге», «Арқан тарту», «Көкпар» ұлттық ойындарымен «Ұлы дала баласы» спорттық сайысын ұйымдастыру. |
15.07.2024ж |
Тәрбиешілер, педагогтер |
||||||||
Жүгіреміз, зырлаймыз |
«Денсаулық зор байлық», «Дені саудың тәні сау» тақырыптарында әңгімелесу, балаға өз денсаулығын қорғаудың маңыздылығын түсіндіру. Жауапкершілікке, тиянақтылыққа үйрету (тісін тазалау, жуыну, қолын жиі жуу, тазалықты сақтау және басқа) Көркем шығарма оқып беру (немесе үзінді оқу). Таза ауада ұлттық ойындарды ойнау: «Ақ серек, көк серек», « Орамал тастамақ» және т.б. |
16.07..2024ж |
Тәрбиешілер, педагогтер |
||||||||
Спорттық ойындар күні |
Балалардың сүйікті қимылды ойындарын ойнату. Жаңа ойындарды үйрету. Қимыл-қозғалыс ойындарына атрибуттар әзірлеу. Санамақтар жаттау. |
17.07.2024ж |
Тәрбиешілер, педагогтер |
||||||||
Менің көңілді добым |
Балалармен "доппен спорттық ойындар"тақырыбында әңгімелесу. Ашық доп ойындары Сурет салу, модельдеу "менің көңілді добым" |
18.07.2024ж |
Дене шынықтыру нұсқаушысы |
||||||||
"Олимпиада алауы" |
"Жазғы спорт түрлері"тақырыбындағы әңгіме. Спорт туралы жұмбақтар, сұрақтар. Оқырмандар мен өлеңдерді үйрену. Құрсау және арқан ойындары. Ұлттық ойындар бойынша жарыстар: "Бестемше", "Көкпар", "Асық ойындар". |
19.07.2024ж |
Тәрбиешілер, педагогтер |
||||||||
4-ші апта «Біз ойнаймыз және өсеміз, күн сайын!» (22.07-26.07) |
|||||||||||
Алтын балық
|
"Балық әлемінде" дәстүрлі емес техникамен сурет салу. Аквариум балықтарын бақылау, тамақтандыру. "Балық аулау" ашық ойыны. |
22.07.2024ж |
Тәрбиешілер, педагогтер |
||||||||
«Ойланайық, балалар!»
|
"Мейірімді жаз" пластилинімен жұмыс. Балалардың жазғы уақыт туралы түсініктерін кеңейту, білімді бекіту (кері байланыс). Табиғатты бақылау. |
23.07.2024ж |
Тәрбиешілер, педагогтер |
||||||||
Гүлдер күні
|
Түстер туралы әңгімелесу, жұмбақтарды шешу. "Әдемі әлем" шығармашылық шеберханасы, "бағбан" рөлдік ойыны, өсімдіктерге күтім жасау, гүлдерді суаруды үйрету. |
24.07.2024ж |
Тәрбиешілер, педагогтер |
||||||||
Жәндіктер әлемі
|
Табиғатта жәндіктерді серуендеу кезінде бақылау, балаларға сұрақтар қою, көргендері туралы сұрау. Сурет бойынша улы жәндіктермен таныстыру, әңгіме барысында балаларға улы жәндіктерден қорғану жолдары туралы түсіндіру. Ұлттық ойындарды ашық ауада ойнау |
25.07.2024ж |
Тәрбиешілер, педагогтер |
||||||||
"Туған өлке" |
Мақсаты: баланың бойында мақтаныш сезімін, туған өлкеге, елге деген сүйіспеншілігін тәрбиелеу.Туған өлке туралы естеліктерден үзінділер |
26.07.2024ж |
Тәрбиешілер, педагогтер |
||||||||
«Менің достарым» 5-ші аптасы (29.07 -02.08) |
|||||||||||
"Сыпайылық-тәрбие" |
"Жақындарыңызды қалай және қалай қуанту керек?", "Кішкентай көмекшілер", "менің игі істерім". "Сыпайы бала", қысқа диалогтық сюжеттер арқылы балалардың сыпайылығын қалыптастыру. Диалог ойнау. Кітап оқу. "Досқа тілек"дидактикалық ойыны. "Супермаркет", "сұлулық салоны" рөлдік ойындары |
29.07.2024ж |
Тәрбиешілер, педагогтер |
||||||||
Достық күні
|
Дос, достық туралы идеяларды қалыптастыру. Баланың санасында тұжырымдаманы бекіту рөлдерді, диалогтарды ойнау арқылы" достық". Достық туралы ән тыңдаңыз, бірге ән айтыңыз. "Досқа сыйлық" апликациясы. |
30.07.2024ж |
Тәрбиешілер, педагогтер |
||||||||
Мейірімділік күні
|
Денсаулық, салауатты өмір салты, мейірімділік туралы әңгіме. "Ертегі кейіпкерлерінің игі істері" ертегі еліне саяхат, талқылау |
31.07.2024ж |
Тәрбиешілер, педагогтер |
||||||||
Кемпірқосақ күні
|
"Қала үстіндегі шарлар", ойын-сауықты ұйымдастыру, әуе, үрлемелі шарлармен эстафета өткізу, шарларға сурет салу," Көңілді шарлар " байқауын жариялау, түрлі-түсті шарлардан кемпірқосақ жинау. |
01.08.2024ж |
Тәрбиешілер, педагогтер |
||||||||
Достық аллеясы
|
Табиғи материалдардан құрастыру, мүсіндеу. "Френулум", "арқан тарту", "білек", "Алтын сақа"ұлттық ойындары. |
02.08.2024ж |
Тәрбиешілер, педагогтер |
||||||||
1 - ші апта «Нан-бәрінің басы» (05.08-09.08) |
|||||||||||
Алтын астық
|
"Астық патшалығына саяхат": иллюстрацияларды қарау. Табиғи материалдармен, "астық патшалығы"пластилинімен жұмыс |
05.08.2024ж |
Тәрбиешілер, педагогтер |
||||||||
"Бәріне нан-Бас"
|
"Нан-дастархан байлығы"тақырыбындағы әңгіме; нан салу, пластилиннен мүсіндеу |
06.08.2024ж |
Тәрбиешілер, педагогтер |
||||||||
"Нан болады-ән де болады!" |
Наубайшының жұмысымен танысу; "Аспаз"рөлдік ойыны |
07.08.2024ж |
Тәрбиешілер, педагогтер |
||||||||
Егіс алаңында
|
Әңгіме " алқапта не өседі?» "Ғажайып астық" ұжымдық жұмысы: дайын суретті астықпен безендіру. |
08.08.2024ж |
Тәрбиешілер, педагогтер |
||||||||
Жемістер мен көкөністер
|
Жемістер мен көкөністер фестивалі. Жұмбақтар мен питомниктер сайысы. "Менің дәмді достарым" қосымшасы. |
09.08.2024ж |
Тәрбиешілер, педагогтер |
||||||||
2-ші апта «Мен және қоршаған орта» (12.08-16.08) |
|||||||||||
Менің жұмсақ достарым |
Түстер туралы әңгімелесу, оларға қамқорлық жасау, шығармаларды оқу; Түсті қағаздан гүлдер жасау (қолдың ұсақ моторикасын дамыту үшін квиллинг әдісі); ұжымдық шығармашылық жұмыс: дайын және өз қолыңызбен желімдеужолақтардағы түстер |
12.08.2024ж |
Тәрбиешілер, педагогтер |
||||||||
«Менің адал достарым»
|
Иттер, мысықтар, балықтар және басқа үй жануарлары туралы шығармаларды оқу, Дәстүрлі емес сурет салу техникасы. Әңгіме "менің достарыма тілектерім". |
13.08.2024ж |
Тәрбиешілер, педагогтер |
||||||||
Қоршаған әлем |
"Қоршаған орта" әңгімесі Сурет салу |
14.08.2024ж |
Тәрбиешілер, педагогтер |
||||||||
Ханталапай
|
"Ұлттық ойындар"әңгімесі Асинхронды бұйымдарды дайын бояулармен безендіру (асықтар, қолөнер). Біз асықтарды тартамыз |
15.08.2024ж |
Тәрбиешілер, педагогтер |
||||||||
«Қандай еңбектер, осындай жемістер!»
|
"Кәсіп түрлері"әңгімесі; Әр түрлі мамандықтар туралы презентацияларды қарау Мамандықтар туралы еркін тақырыпта сурет салу , мүсіндеу; - рөлдік ойындар: "Доктор", "Мейрамхана", "ұшақта" және т. б. |
16.08.2024ж |
Тәрбиешілер, педагогтер |
||||||||
3-ші апта «Шығармашылық» (19.08-23.08) |
|||||||||||
Қуыршақ театры
|
Қуыршақ театрының қойылымы - «менің сүйікті достарым» ертегі кейіпкерлерінің костюм элементтерін қағаздан жасау және кейіпкерлердің дайындалған калькаларына жапсыру; - тақырып бойынша рөлдік ойын. |
19.08.2024ж |
Тәрбиешілер, педагогтер |
||||||||
Мақал-мәтелдер
|
«Әжелер мектебі», «өмір сүрген, болған «мектептердің тәрбиелік рөлін күшейту әжелердің аузынан ертегілерді тыңдау, «әженің ертегілері»челленджінің алдын ала дайындалған бейнематериалдарын көру; «ертегілер әлеміне саяхат»сүйікті ертегілерінің әңгімесі; «мен бастаймын, Сен жалғастырасың»дидактикалық ойыны. |
20.08.2024ж |
Тәрбиешілер, педагогтер |
||||||||
"Менің сүйікті кейіпкерім"
|
"Менің сүйікті кейіпкерім", пластилиннен мүсіндеу, сурет салу; -мәтінді өз кейіпкерінің дауысымен айту, образға ену, ауызша сөйлеуді дамыту; -балалармен бірге ертегі тыңдап, олармен ертегі кейіпкерлері туралы сөйлесіңіз. |
21.08.2024ж |
Тәрбиешілер, педагогтер |
||||||||
|
ата-аналармен бірлесіп, көрмеге алдын-ала дайындалған ұлттық ою-өрнектер көрмесін жоспарлаңыз. Балалармен бұйымдар мен ұлттық өрнектер туралы әңгіме ұйымдастыру; балаларға тақырып бойынша жұмбақтар жасау; барлық балалар білетін әндерді айту, би нөмірлерін ұйымдастыру |
22.08.2024ж |
Тәрбиешілер, педагогтер |
||||||||
«Халық шығармашылығы-өнер көзі»
|
Педагогтар мен балалардың бірлескен театрландырылған қойылымдарының конкурсын ұйымдастыру: - театрландырылған қойылымдарды қою үшін атрибуттарды орналастыру; - сахналау сызығы туралы ойланыңыз; - келісім бойынша рөлдерді таңдау; - спектакль қою |
23. 08.2024ж |
Тәрбиешілер, педагогтер |
||||||||
«Ғажайыптар елінде» 4-ші апта (26.08-30.08) |
|||||||||||
«Балабақша өз үйі»
|
Әңгіме " Менің балабақшам "Жаз" тақырыбы бойынша асфальтқа сурет салу, олардың суреттері бойынша балалардың әңгімелерін тыңдау; |
26.08.2024ж |
Тәрбиешілер, педагогтер |
||||||||
«Бір, екі, үш – күш жинаңыз !»
|
Балалармен дене шынықтырудың пайдасы туралы әңгімелесу; - балалармен бірге өздеріне ұнайтын физикалық жаттығуларды, спорттық ойындарды таңдап, олармен ойнаңыз; - - аулада серуендеу кезінде қарапайым еңбекке, бірге жұмыс істеуге үйрету; - "Бәйге" ұлттық ойынын ойнау. |
27.08.2024ж |
Тәрбиешілер, педагогтер |
||||||||
«Менің Қазақстаным»
|
Қазақстан Республикасы Тәуелсіздігінің 30 жылдығы мерекесі, туған өлкенің көрікті жерлері мен табиғаты туралы балалармен әңгімелесу; - ойын негізінде өткізілген "Елім менің" тақырыбындағы ата-аналар мен балалардың өлеңдер байқауының бейнематериалдарын көрсету "Мен бастаймын, ал сен жалғастырасың", ең жақсы бейнелерді бірге таңдау. |
28.08.2024ж |
Тәрбиешілер, педагогтер |
||||||||
Алтын сақа Конституция Күні
|
"Мен атамның көмекшісімін", "7-ші тізеге дейінгі асыл тұқымды білу – ұлылықтың белгісі" балаларымен әңгімелесу, олардың асыл тұқымын тізімдеу бойынша конкурс. "Ханталапай"асық ойыны; - "Денсаулық жолы" асық жолымен жүру; - Адалдық, достық, парасаттылық туралы әңгіме; тақырып бойынша ойын жағдайын жасау, балаларды оны дұрыс шешуге бағыттау; - жұмсақ қағаз қиындыларымен тудың дайын бейнесін безендіру; – Қазақстан Республикасының Конституциясы күніне арналған "Айбары асқақ-Ата заңы"атты мерекелік концерт ұйымдастыру. - асықтан тігілген қолғаппен бір-біріне массаж жасау |
29.08.2024ж |
Тәрбиешілер, педагогтер |
||||||||
V. Әлеуметтік модулі |
|||||||||||
1. |
Ата-аналарға арналған кеңес: 1. «Балалардың балабақшаға бейімделуі»; 2.«Жаз мезгілінде баланың қауіпсіздігін қамтамасыз ету»; 3. «Балалар жолда–балаларды жол қауіпсіздігіне үйрету» 4.«Жаз-шынығу үшін ең қолайлы уақыт» 5. «Ішек инфекцияларының алдын алуы», 6. «Күн мен жылудың алдын алуы» 7.»Коронавирустық инфекцияның алдын алуы» |
жаз бойы |
Әдіскерлер, педагог-психолог
топ тәрбиешілері, медбике, диетбике |
||||||||
2. |
Ата-аналардың ойын алаңдарын көріктендіруге, көгалдандыруға және топтың жөндеу жұмыстарына қатысулары. |
жаз бойы |
балабақша әкімшілігі, топ тәрбиешілері |
||||||||
3. |
Ата-аналарға арналған ақпарат тақтасын жазғы тақырыпқа байланысты безендіру. |
жаз бойы |
топ тәрбиешілері |
||||||||