.
Өзін-өзі бағалау бойынша қорытынды
«Ақмола облысы білім басқармасының Көкшетау қаласы бойынша білім бөлімінің жанындағы Көкшетау қаласының «Жұлдыз» балабақшасы» МКҚК
1. Өзін-өзі бағалау бойынша қорытынды
«Ақмола облысы білім басқармасының Көкшетау қаласы бойынша білім бөлімінің жанындағы Көкшетау қаласының «Жұлдыз» балабақшасы» МКҚК
Білім беру ұйымының жалпы сипаттамасы
1. «Ақмола облысы білім басқармасының Көкшетау қаласы бойынша білім бөлімініңжанындағы Көкшетау қаласының «Жұлдыз» балабақшасы» МКҚК
2.Білім беру ұйымының мекен жайы (заң мекен жайы және нақты орналасқан мекен жайы) – Қазақстан, Акмола обласы, Көкшетау қаласы, Васильковский шағын ауданы, 29.
3.Заңды тұлғаның байланыс деректері - телефон 8(716) 2-40-56-80, электрондық пошта- 2stars29@yandex.кz, web-сайт –ds0014.kokshetau.aqmoedu.kz/cp, инстаграмм - @zhuldys_sad
4.Заңды тұлғаның байланыс деректері (жетекшінің Т.А.Ә., қызметке тағайындау бұйрығының номері) – Ержанова Анар Газизовна; сот. тел. вацап 87773052470, «Ақмола облысы білім басқармасының Көкшетау қаласы бойынша білім бөлімінің жанындағы Көкшетау қаласының «Жұлдыз» балабақшасы» МКҚК меңгерушісі қызметіне тағайындалды, бұйрық № 250 2023 ж. 12 қыркүйек.
5. Құқықтық және құрылтай құжаттары: заңды тұлғаны мемлекеттік қайта тіркеу туралы куәлік 10100683461992, 18 қаңтар 2021 ж.,
5 қаңтар 2021 жылдың № А-1/3 Жарғы МКҚК «Ақмола облысы білім басқармасының Көкшетау қаласы бойынша білім бөлімінің жанындағы Көкшетау қаласының «Жұлдыз» балабақшасы».
МКҚК «Ақмола облысы білім басқармасының Көкшетау қаласы бойынша білім бөлімінің жанындағы Көкшетау қаласының «Жұлдыз» балабақшасы» қызметі жарғысына; мектепке дейінгі ұйымдар қызметініе үлгілік ережелері, Санитарлық қадиғалар (Мектепке дейінгі ұйымдар мен балалар үйлеріне қойылатын санитарлық-эпидемилогиялық талаптар» санитарлық қағидаларын бекіту туралы» ҚР Денсаулық сақтау министрінің 2017 жылғы 17 тамыздағы № 615 бұйрығы, сәйкес жүзеге асырылады.
МКҚК «Ақмола облысы білім басқармасының Көкшетау қаласы бойынша білім бөлімінің жанындағы Көкшетау қаласының «Жұлдыз» балабақшасының» оқу іс –әрекеті нормативті құқықты құжаттарға сәйкес жүзеге асырылады:
1. № 319-III 2007 ж. 7 шілде Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңы;
2. № 293-VІ ЗРК 2019 ж. 27 желтоқсан Қазақстан Республикасының «Педагог мәртебесі туралы» Заңы;
3. № 345 2002 ж. 8 тамыз Қазақстан Республикасының «Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы» Заңы.
4. №306 2007 ж. 21 шілде Қазақстан Республикасының «Ойыншықтар қауіпсіздігі туралы» Заңы;
5. № 343 2002 ж. 11 шілде Қазақстан Республикасының «Мүмкіндігі шектеулі балаларды әлеуметтік және медициналық-педагогикалық коррекциялық қолдау туралы»;
6. № 137 2021 ж.15 наурыз «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды дамыту моделі»;
7. № 348 2022 ж. 3 тамыз ҚР ҒБМ Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты;
8. № 394 2022 ж. 09 қыркүйек Қазақстан Республикасының Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы;
9. №422 2022 ж. 14 қазан Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту саласындағы мектепкеттік қызметтерді көрсету бойынша үлгілік оқу жоспарлары
МКҚК «Ақмола облысы білім басқармасының Көкшетау қаласы бойынша білім бөлімінің жанындағы Көкшетау қаласының «Жұлдыз» балабақшасының» 5 күндік жұмыс аптасымен жұмыс уақыты (с 8.00 до 18.30) балалардың болу ұзақтығы 10.30 сағатты құрайды (демалыс күндері – сенбі, жексенбі, демалыс күндері).
Іс –шаралардың талаптарға сәйкестігі МЖБС және МБҰ ОҮБ.
МКҚК «Ақмола облысы білім басқармасының Көкшетау қаласы бойынша білім бөлімінің жанындағы Көкшетау қаласының «Жұлдыз» балабақшасының» мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу мен оқыту үшін қолайлы, қауіпсіз, білім беру жағдайлары жасалған мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес, ҚР Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен бекітілген ҚР «Білім туралы» Заңының 5 және 14 тармақтарына сәйкес, және мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес (ҚР Әділет министрлігінде 2022 жылы 5 тамызда № 290210 тіркелді)
Ұйымдастырылған қызметі ҚР Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 9 қыркүйектегі № 394 бұйрығымен бекітілген Мемлекеттік білім беру стандарттарының және мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарының талаптарына сәйкес келеді.
2023-2024 оқу жылында мектепалды даярлық топтарындағы ұйымдастырылған қызметінің сағаттары оқу жүктемесі бойынша белгіленген нормативтерден аспады: орыс тілінде оқытатын мектепалды даярлық тобында балалардың оқу жүктемесі 20 сағат. Ортаңғы және ересек топтарында оқу жүктемесі ҮОЖ сәйкес.
2023-2024 оқу жылының балалар динамикасы:
Балалардың жас ерекшелігі |
Балалар саны |
3 жас |
75 |
4 жас |
107 |
5 жастан аса |
95 |
Барлығы |
277 |
Білім қызметін іске асыру МДО ҮОЖ сәйкес.
МКҚК «Ақмола облысы білім басқармасының Көкшетау қаласы бойынша білім бөлімінің жанындағы Көкшетау қаласының «Жұлдыз» балабақшасы» ҚР Білім және ғылым министрінің міндетін атқарушының 2022 жылғы 14 қазандағы №422 бұйрығы «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарына» сәйкес тәрбие қызметін жүзеге асырады,
2021-2022, 2022-2023, 2023-2024 оқу жылдарындағы – әдістемелік тақырыбы
«Жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында мектепке дейінгі тәрбиені жаңғырту және мектеп жасына дейінгі балалардың көркемдік-эстетикалық дамуын жетілдіру».
Мақсаты: білім беру үдерісіне заманауи педагогикалық технологияларды енгізу арқылы жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында білім сапасын арттыру.
2021-2022, 2022-2023, 2023-2024 оқу жылдарындағы міндеттердің шешімін саралай келе, Көкшетау қаласының «Жұлдыз» балабақшасы» мемлекеттік қазыналық кәсіпорында, қалалық білім бөліміне қарасты Көкшетау қаласының, Ақмола облысының білім басқармасында педагогикалық шеберлікті арттыру жүйесі құрылды.
Педагогтар біліктілігін арттыру курстарынан өтті.
Кадрлардың кәсіби біліктілігін мен шеберліктерін дамыту
(курстар, семинарлар)
Бүгінгі таңда курстардан өткен педагогтардың 70%. МКҚК «Ақмола облысы білім басқармасының Көкшетау қаласы бойынша білім бөлімінің жанындағы Көкшетау қаласының «Жұлдыз» балабақшасында: меңгеруші, 2 әдіскер, тәрбиешілер, дене шынықтыру нұсқаушылары- 2, музыка жетекшілері- 2, педагог- психолог, қазақ тілі мұғалімі оқыды, «Табысты білім беру ұйымдарының акселераторы» біліктілікті арттыру курстары Ұлттық онлайн академиясы Астана қаласы, 2023-2024 ж, 108 академиялық сағат.
Педагогтар қалалық, облыстық, республикалық және халықаралық іс-шараларға қатысты.
Іс-шараларға қатысу туралы ақпарат
2021-2022 оқу жылы |
2022-2023 оқу жылы |
2023-2024 оқу жылы |
|||||||||
Қашық-тықта |
респуб |
обл |
қал |
қашық |
респуб |
обл |
қал |
респуб |
қашық |
обл |
қал |
15 |
11 |
2 |
7 |
9 |
21 |
2 |
5 |
10 |
15 |
1 |
10 |
Барлығы -35 |
Барлығы - 37 |
Барлығы - 36 |
|||||||||
2023-2024 оқу жылында «Жұлдыз» балабақшасының педагогтары мен оқушылары түрлі деңдейдегі қалалық, облыстық, республикалық іс-шараларға қатысты. Қол жеткен табыстары үшін олар құрмет грамоталарымен, дипломдармен, естелік сыйлықтармен, грамоталармен марапатталды.
Педагогтардың байқауларға қатысуы және жетістіктері
Күні |
Іс-шаралар |
Жетістіктер |
Қыркүйек 2023 |
«МеніңОтаным-Қазақстан» |
патриоттық ән байқауы қалалық кезең 1дәрежелі Ертаева Раяна Жетекшісі Дюсенова.Ж.К |
Қазан 2023 |
«Менің елім -Қазақстан» |
Патриоттық ән байқауы облыстық кезең 2 дәрежелі орын ЕртаеваРаяна Жетекшісі Дюсенова.Ж.К |
Желтоқсан 2023 |
«Тәлімгер мен жас маман» дуэті |
«Үздік тәлімгер» 2023 Молдахметова Гульмайра Таласовна |
Желтоқсан 2023 |
«Тәлімгер мен жас маман» дуэті |
Қатысқаны үшін Ахышова Альмира Болатбековна |
Желтоқсан 2023ж |
«Білім беру жүйесіндегі адал жұмыс атқарғаны және кәсіби қызметте қол жеткізген нәтижелері үшін» |
Құрмет грамотасы 2023ж.
Рамазанова Маржан Аскеровна |
Желтоқсан 2023 ж |
Номинации за выразительное чтение ко Дню Независимости. |
Грамота - Жангалиева Диана |
Желтоқсан 2023 ж |
Республиканском онлайн – конкурсе «Независимость – гордость моя!» Общественный фонд «Өрлеу» |
Диплом I степени Жангалиева Диана |
Желтоқсан 2023 ж |
Республиканском онлайн – конкурсе «Независимость – гордость моя!» Общественный фонд «Өрлеу» |
Диплом I степени Ногербек Куат |
Желтоқсан 2023 ж |
Республиканском онлайн – конкурсе «Независимость – гордость моя!» Общественный фонд «Өрлеу» |
Диплом I степени Рахманова Регина |
Желтоқсан 2023 ж |
Балабақша атынан «Гүлдене бер –Қазақстан» |
Мадақтама II орын Әлібек Нұрислам |
Сәуір 2024 |
Қалалық байқауы «Мен зерттеушімін» |
Диплом «Мен зерттеушімін» республикалық байқауының қалалық кезенінде «Тапқыр зерттеуші» номинация Шерьязова М.М. |
Сәуір 2024 |
Қалалық байқауы «Мен зерттеушімін» |
Диплом 3 дәрежелі «Мен зерттеушімін» республикалық байқауының қалалық кезенінде Рамазанова М.А. |
Сәуір 2024 |
"Мектепке дейінгі білім беру ұйымының шығармашыл психологы" ДИПЛОМ Мусаинова А. «Творческий психолог дошкольного образования» |
Қалалық байқауы 3 дәрежелі Диплом 3 степени Мусаинова А.А. |
Сәуір 2024 |
«Қазақшан қалай, балақай?» |
Номинациясы «Үздік ұйымдастырылған бірлескен әрекеті» Абишева Гульмира Ертаевна «Қошақан» тобы |
Сәуір 2024 |
«Өнеріміз саған Қазақстан!» |
1 дәрежелі «Үздік би композициясы» «Асықтар» биі Рсаева А.М. Дюсенова Ж.К. |
Сәуір 2024 |
«Өнеріміз саған Қазақстан!» |
2 дәрежелі «Үздік мәнерлеп оқу» Серебренникова Василина |
Сәуір 2024 |
«Кадрдағы үздік сәттер» |
3 дәрежелі «Қошақан» тобы |
Мамыр 2024 |
«Педагогикалық білімді модернизациялау» атты біліктілікті арттыруға арналған семинар-тренингке қатысқаны үшін берілді. |
СЕРТИФИКАТ Шерьязова Мендигуль Матаевна 24.05.2024жыл Тіркеу UDK№_5639 Мемлекеттік тіркеу № KZ04VPY00066111 |
Мамыр 2024 |
«Педагогикалық білімді модернизациялау» атты біліктілікті арттыруға арналған семинар-тренингке қатысқаны үшін берілді. |
СЕРТИФИКАТ Тіркеу UDK№_5642 Мемлекеттік тіркеу № KZ04VPY00066111 Турганбаева Гульназия Шабдановна |
«Жұлдыз» балабақшасы» онлайн семинарларға, қалалық семинарларға, семинар- тренингтерге, ғылыми- тәжірибелік конференцияларға, олимпиадаларға, эссе байқауларына, форумдарына, фестивальдерге, қалалық, облыстық, республикалық, халықаралық онлайн-байқауларға қатысудың арқасында педагогтары шеберліктерін арттырды.
2021 жылдан бастап балабақшаның әдістемелік тақырыбы «Жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында мектепке дейінгі тәрбиені жаңғырту және мектеп жасына дейінгі балалардың көркемдік-эстетикалық дамуын жетілдіру».
Мақсаты: білім беру үдерісіне заманауи педагогикалық технологияларды енгізу арқылы жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында білім сапасын арттыру.
2024 жылға дейін әдістемелік тақырыппен жұмыс істейді.
Әдістемелік тақырыптың сараптамасы
2021 жылмен саластырғанда мектепке дейінгі тәрбие мен қамтылған педагогтардың үлесі 2023-2024 ж.- 22 педагог, 86% құрайды.
2024 жылдың шілдесіне дейін педагогтардың аттестациясы тоқтатылды.
Педагогтардың аттестациясы
Жылдар бойынша салыстырмалы талдау
Оқу жылдары |
Барлығы |
Жоғары санаты |
Бірінші санаты |
Екінші санаты |
с/с |
педагог |
педагог -модер |
педагог -эксперт |
2021-2022 |
34 |
3–9 % |
11 – 32% |
4 – 12 % |
7 -20% |
1-3% |
6-18% |
2-6% |
2022-2023 |
32 |
1-3% |
3-9% |
4-13% |
7-22% |
0 |
11-34% |
6-19% |
2023-2024 |
34 |
0 |
2-6% |
3-9% |
7-20% |
0 |
15-44% |
7-21% |
2023-2024 оқу ж. қаңтар айына педагогтардың санаттары Барлығы-34,
3 кат-я рук-ля -1 |
Педагог-зерттеуші- 0 |
Педагог-сарапшы-7 |
Педагог-модератор- 15 |
Педагог- 0
|
жоғары-0 |
бірінші-2 |
екінші-3 |
санатсыз-7 |
Педагогтың кәсіби құзыреттілігін арттыру жұмыстары жалғасуда, кеңестер, семинарлар, нормативтік құжаттарды зерделеу, педагогикалық шеберлікті арттырудың жеке жоспарларын құру, педагогикалық тәжірибені жалпылау.
2023-2024 оқу жылындағы басылымдар
№ |
Педагогтің аты-жөні |
Мақаланың атауы |
Баспа атауы |
Нәтижесі |
1 |
Абишева Гульмира Ертаевна |
МД білім беру жүйесіне, қазақ тілін үйрету жағдайында ойын технологияларының өзектілігі |
«Uchitelya.kz» Республикалық ғылыми-әдістемелік сайт |
«Uchitelya.kz» Республикалық ғылыми-әдістемелік сайтының Сертификаты, №72519 2023 ж. |
2 |
Бейсембаева Самал Аманжоловна |
Қолдану дыбысты қою және сөйлеуді ынталандыру кезінде таспалау |
Қазақ психологиялық қоғамы |
Сертификат № 701 |
3 |
|
"Әр сөз дыбыстардан тұрады"логопедиялық сабағы |
«Uchitelya.kz» Республикалық ғылыми-әдістемелік сайт |
«Uchitelya.kz» Республикалық ғылыми-әдістемелік сайтының Сертификаты, №71324 2023 ж. |
4 |
Жахина Кызсылу Турашевна |
"Мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеуін ойнаймыз және дамытамыз"тақырыбындағы баяндама |
«Uchitelya.kz» Республикалық ғылыми-әдістемелік сайт |
«Uchitelya.kz» Республикалық ғылыми-әдістемелік сайтының Сертификаты, №72578 2023 ж. |
5 |
Курмангожина Айгуль Мадиевна |
"Ақшақар және жеті гном" жаңа жылдық ертеңгілігінің сценарийі |
«Uchitelya.kz» Республикалық ғылыми-әдістемелік сайт |
«Uchitelya.kz» Республикалық ғылыми-әдістемелік сайтының Сертификаты, №734072023 ж. |
6 |
Ладан Ольга Васильевна |
ТЮЗДІҢ "Балабақшадағы Театр" вариативті бағдарламасы |
«Uchitelya.kz» Республикалық ғылыми-әдістемелік сайт |
«Uchitelya.kz» Республикалық ғылыми-әдістемелік сайтының Сертификаты, №72527 2023 ж. |
7 |
Ладан Ольга Васильевна |
Ересек топтағы "Жәрмеңке" рөлдік ойыны |
«Uchitelya.kz» Республикалық ғылыми-әдістемелік сайт |
«Uchitelya.kz» Республикалық ғылыми-әдістемелік сайтының Сертификаты, №72525 2023 ж. |
8 |
Ладан Ольга Васильевна |
"Колобок ертегісіне бару"ұйымдастырылған қызметі |
«Uchitelya.kz» Республикалық ғылыми-әдістемелік сайт |
«Uchitelya.kz» Республикалық ғылыми-әдістемелік сайтының Сертификаты, №72526 2023 ж. |
9 |
Мусаинова Асем Амангельдиновна |
Мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеуін дамыту бойынша педагог - психолог пен тәрбиешілердің бірлескен жұмысы |
«Uchitelya.kz» Республикалық ғылыми-әдістемелік сайт |
«Uchitelya.kz» Республикалық ғылыми-әдістемелік сайтының Сертификаты, №72591 2023 ж. |
10 |
Темирбулатова Агерим Саятовна |
Республикалық ғылыми –танымдық журналда педагогикалық тәжірибені тарату |
Журнал «Білім айнасы » №5362 2024г |
Астана республикалық ғылыми-танымдық журналының сертификаты №5362 |
11 |
Чирцова Анна Николаевна |
Ұйымдастырылған оқу қызметі "Көктемге көмектесейік" |
«Uchitelya.kz» Республикалық ғылыми-әдістемелік сайт |
«Uchitelya.kz» Республикалық ғылыми-әдістемелік сайтының Сертификаты, №73290 2023 ж. |
12 |
Чирцова Анна Николаевна |
Аппликация тақырыбы: жиһаз |
«Uchitelya.kz» Республикалық ғылыми-әдістемелік сайт |
«Uchitelya.kz» Республикалық ғылыми-әдістемелік сайтының Сертификаты, №73289 2023 ж. |
Білім беру қызметі бес білім беру бағыты бойынша жүзеге асырылады:" дене дамуы"," Коммуникативтік дағдыларды дамыту"," Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту"," Шығармашылық дағдыларды, балалардың зерттеу қызметін дамыту","Әлеуметтік-эмоционалдық дағдыларды қалыптастыру".
Ақмола облысы білім басқармасының Көкшетау қаласы бойынша білім бөлімінің жанындағы Көкшетау қаласының "Жұлдыз" балабақшасы " МКҚК бағаланатын кезеңде жүргізген жұмысы олардың өмірі мен денсаулығын қорғауға, қозғалыс қабілеттері мен дағдыларын, денсаулық сақтау құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Денсаулық-бұл аурудың, жарақаттың, физикалық ақаулардың болмауы ғана емес, сонымен бірге бұл толық физикалық, психикалық, әлеуметтік әл-ауқаттың жағдайы. Дені сау адамды тек еңбек қызметіне, әлеуметтік функцияларды орындауға, рухани қабілеттерін дамытуға қабілетті адам деп атауға болады. Балаға қатысты: әлеуметтік функцияларды орындау-бұл оның балалар ұжымында болуы, тәрбие бағдарламасын игеру, оқу қызметін жүзеге асыру. Физикалық және рухани әл-ауқат "Денсаулық" ұғымының құрамдас бөлігі болып табылады, бұл баланың өсуі мен дамуының қалыпты ағымын білдіреді. Денсаулықты сақтау және нығайту-балабақша балаларымен жұмыс істеудің негізгі бағыттарының бірі.
Балабақшада дене шынықтыру-сауықтыру жұмыстарын жүзеге асыру үшін барлық қажетті жағдайлар жасалған. Материалдық-техникалық жарақтандыру және жабдықтар, балабақша ортасын кеңістікте ұйымдастыру қауіпсіздік техникасының, санитарлық-гигиеналық нормалардың, балалардың физиологиясының талаптарына сәйкес келеді.
Барлық іс-шаралар медициналық кабинеттің, педагог-психологтың, дене шынықтыру-сауықтыру жұмысының жұмыс жоспары бойынша жүргізіледі, олар балабақша мамандарымен және тәрбиешілерімен бірлесіп жасалады.
Медициналық қызмет көрсету 26.03.2012 Ж. берілген №ЛП 00768dс мемлекеттік лицензиясына сәйкес жүзеге асырылады, балалардың өмірі мен денсаулығын қорғауды бақылауды медбике Галина Ашкеновна Темірғалиева жүзеге асырады.
Медицина қызметкерлері Санпиннің талаптарына сәйкес құжаттама жүргізеді. Балалар бақшаға "денсаулық паспорты", қоршаған орта эпидемиясы туралы анықтама және жолдама болған кезде қабылданады.Медициналық блок екінші қабатта орналасқан, блок құрамына: жұмыс кабинеті, емдеу кабинеті және изолятор кіреді.
Оқушылар медициналық тексеруден балалар емханасының базасында өтеді. Аурулар анықталған кезде балалар қосымша тексеруден өтеді. Егер баланың созылмалы ауруы болса, ол диспансерлік есепке алынады. Болашақта бала сауықтыру үшін жылына екі рет учаскеге жіберіледі.
Диспансерлік есепте 12 тәрбиеленуші бар.
Неврологиялық аурулар – 12
Көру қабілетінің бұзылуы-0;
Хирург -0, Педиатр-2-бронх демікпесі
Балабақшада жылына екі рет балалардың антропометриялық мәліметтеріне талдау жасалады. Балалардағы сколиоздың және позаның бұзылуының алдын алу мақсатында жиһаздың өсу-жас көрсеткіші бойынша іріктелуіне тұрақты бақылау жүргізіледі. Бақшадағы барлық жиһаздар Санпиннің талаптарына сәйкес таңбаланған.
Жұмыс жоспарына сәйкес балалар мен қызметкерлер арасында Тұмаудың, ЖРВИ мен суықтың пайда болуы мен таралуын болдырмау бойынша сауықтыру және профилактикалық жұмыстар жүргізілуде. III тағамның с-витаминизациясы үнемі жүргізіледі. ЖРВИ көтерілу қаупі кезеңінде балаларды "Ревитпен" дәрумендендіру, мұрын жолдарын оксолин жақпа майымен емдеу жүргізіледі, топтарға пияз-сарымсақ табақшалары орналастырылады.
Балалардың денсаулығы мәселелері ата-аналар жиналысында талқыланады. Балаларды шынықтыру және дене шынықтыру саласында заманауи технологияларды теорияға да, практикалық қолдануға да көп көңіл бөлінеді. Балабақшадағы балалардың денсаулығын сақтау және нығайту үшін иммунитетті нығайтуға және аурушаңдықты төмендетуге ықпал ететін қатаю және алдын алу бойынша келесі іс-шаралар өткізіледі:
1. Температуралық режимді сақтау.
2.Кестеге сәйкес топтарды кварцтау және желдету.
3. Күніне 2 рет таза ауада серуендеу.
4.Тыныс алу жаттығуларының элементтері бар таңертеңгі шеңбер.
5.Жалаң аяқ.
6. Ұйқыға дейін және кейін бетті, мойынды, қолды жуу.
7.Нұктелі ұқалау
Тамақтануды ұйымдастыру.
Тамақтану-баланың өсу процестерінің, физикалық және жүйке-психикалық дамуының қалыпты ағымын қамтамасыз ететін маңызды факторлардың бірі. Тамақтану сапасының нашарлауы балалар денесінің қорғаныс-бейімделу механизмдерінің деңгейінің төмендеуіне және аллергиялық реакциялардың жоғарылауына әкеледі, ас қорыту органдарының ауруларының өсуіне ықпал етеді. Сондықтан біздің бақшамыздағы тамақтану сапасына көп көңіл бөлінеді.Бақшада тамақтану 2021 жылғы 9 шілдедегі №ҚР ДСМ-59 СанПИН негізінде ұйымдастырылады.Балалардың тамақтану режимі: 5 реттік тамақтану.Балабақша белгіленген орташа тәуліктік тамақтану нормаларын ескере отырып, бекітілген 10 күндік маусымдық мәзір бойынша жұмыс істейді. Диета азық-түлік ассортиментін кеңейту арқылы да, бір өнімнен дайындалған тағамдардың алуан түрлілігі арқылы да әр түрлі.
Балабақшада балалардың тамақтануын, жеткізілетін өнімдердің сапасын және тағамды дайындау мен таратуда санитарлық-гигиеналық талаптардың сақталуын қатаң бақылау жүзеге асырылады. Күнделікті сынамалар жаңасымен ауыстырылғанға дейін қалдырылады. Балабақшаға түсетін тамақ өнімдерінің сапасы мен қауіпсіздігін растайтын құжаттары болады; СанПИН және тауарлық көршілестік талаптарын сақтай отырып сақталады.Балабақшаның ас блогының құрылымы, жабдықтары, мазмұны Санпиннің балалардың қоғамдық тамақтануын ұйымдастыруға қойылатын талаптарына сәйкес келеді. Ас блогы барлық қажетті технологиялық және тоңазытқыш жабдықтармен, өндірістік жабдықтармен, ас үй ыдыстарымен жабдықталған.Барлық тағамдар-өз өндірісі; Технологиялық карталарға, санитарлық нормаларға сәйкес дайындалады.Мектеп жасына дейінгі балалардың денсаулығын сақтау және нығайту үшін санитарлық-гигиеналық талаптарды сақтау өте маңызды. Балалар гигиеналық дағдылар мен салауатты өмір салтын, дұрыс күн тәртібін, өзін-өзі күтуді және денені қатайтуды дамытады.
Балабақшада балалардың өмірі мен қызметін қорғау үшін жағдайлар жасалған, балабақша аумағының барлық периметрі бойынша 23 бейнекамера орнатылған, оның ішінде көше -10, 13 ішкі, барлығы ЖБО-ға қосылған.
Қойылған міндеттерді шешу үшін пәндік-даму ортасын жақсартуға, денсаулық сақтау технологияларын,АКТ технологияларын енгізуге жеткілікті көңіл бөлінді. Топтарда қозғалыстарды дамыту бойынша жеке жұмысқа арналған жабдықтар толықтырылды (қырлы тақталар, доптар, арқан арқандар, сақиналар, түйреуіштер, құрсаулар, тепе-теңдік дорбалары, жалаулар, таспалар). Әр түрлі картотекалар дайындалды, бұл мұғалімдерге таңертеңгі гимнастиканы, ояту гимнастикасын ұйымдастырудың формаларын әртараптандыруға, түзету жаттығуларының әртүрлі түрлерін қолдануға мүмкіндік берді. Балалармен таңертеңгілік шеңбер, психогимнастика жүргізу қолайлы психологиялық климат құруға ықпал етті. Жылдың әр мезгіліне серуендеу картотекасын жасау серуендеу кезінде қозғалыс белсенділігін ұйымдастыруға, ашық ойындардың әртүрлі түрлерін қолдануға жүйелі көзқарасты жүзеге асыруға көмектеседі. Табиғи және жасанды жарықтандыру қалыпты жағдайға сәйкес келеді. Медицина қызметкері санэпидемнің, карантиндік іс-шаралардың орындалуын бақылайды, жарыққа, кварцтауға, ауа режиміне тұрақты бақылау жүргізіледі. Жалпы тазалау кестесінің орындалуы, ыдыс жууға арналған жуғыш заттардың болуы, кір жуу нақты бақыланады.Жылдың кез келген уақытында желдету режимі, ауыз су режимі сақталады, профилактикалық іс-шаралар жүргізіледі. Жоспарлы вакцинация және дәрігерлердің балаларды тексеруі жүргізіледі. Балаларды сауықтыру бойынша жұмыстар жоспар бойынша жүргізілуде.Дене дамуы үшін, сондай-ақ спорттық заледет бағында балаларды жан-жақты тәрбиелеу және сауықтыру үшін дене шынықтыруға арналған жабдықтары бар денсаулық орталықтары бар: швед қабырғасы, төсеніштер, тартылуға арналған арқан, гимнастикалық бөрене, кегльдер, Гимнастикалық таяқшалар, сақиналы доптар, арқандар, доптар, құрсаулар, лақтыруға арналған құм дорбалары, шаңғы,шана, мұз шаналары, велосипедтер, скутерлер, жұмсақ Модульдер, музыкалық орталық, спорттық ойындарға арналған атрибуттар, таңертеңгі гимнастика картотекалары, жалпы дамыту жаттығулары, ашық және отырықшы ойындар.Балалардың әртүрлі жаттығуларға деген қызығушылығын дамыту үшін: секіргіш доп,құрсаулар, әртүрлі мөлшердегі доптар, ленталар, пластикалық сақиналар және т.б. жорғалау, көтерілу,тепе-теңдік жаттығуларын орындау кезінде үлкен және кіші доғалар,гимнастикалық орындықтар қолданылады.
Коммуникативті дағдыларды дамыту үшін топтарда көрнекі-дидактикалық құралдар, ойындар, театрлардың әртүрлі түрлері, балалар көркем әдебиеті, балалар энциклопедиялары, балалар жазушыларының портреттері бар және бұл іс-әрекетті таңдауда тәуелсіздікті ынталандырады,сөздік қорын, балалардың коммуникативті дағдыларын дамытады. Балабақшаның әдістемелік кабинеті толық оқу-әдістемелік кешенмен жабдықталған. Балалар әдебиеті, демонстрациялық материалдар кабинеті жабдықталған. Дидактикалық қуыршақтар, ұлттық киімдегі қуыршақтар сатып алынды. Балабақша тәрбиеленушілері көптеген байқауларға қатысып, жүлделі орындарға ие болды: "Менің Отаным –Қазақстан" патриоттық ән байқауы, "Мағжан оқулары", "Абай оқулары", "Мәнерлеп оқу" Республикалық байқауы, "Дарын-2023" ІІІ республикалық "қазақша қалай, балақай" вокалдық байқауы?"Мәңгілік жас-жаңғырған Ұлы далам"республикалық патриоттық байқауы,ІІІ республикалық "Ұлы Жеңіс-шаттығы", "Ханталапай", "Әже, ана және мен"т. б. Балалардың қарым-қатынас дағдылары мен дағдыларын дамытуға, балалар іс-әрекетінің әртүрлі түрлерінде ауызша сөйлеуді дамытуға, сөздік қорын байытуға, логоритмикалық ойындар-жаттығулар арқылы балалар әдебиетіне деген қызығушылыққа үлкен көңіл бөлінеді.
"Жұлдыз" балабақшасы " МКҚК балалары үшін танымдық дағдыларды қалыптастыру, танымдық, зерттеушілік қызметтің қарапайым дағдыларын игеру үшін мектеп жасына дейінгі баланың жеке басын дамыту, қоршаған әлеммен өзара іс-қимыл жасау үшін командада жұмыс істей білу үшін барлық жағдайлар жасалған. Мария Монтессори әдістемесі бойынша дәліздердің қабырғаларына бисиборд панельдері сатып алынды. Балабақшада әдістемелік құралдар, сандық санау дағдыларын қалыптастыруға арналған жабдықтар, геометриялық фигуралар, денелер мен пішіндер туралы идеялар, В.Воскобовичтің технологиясы бойынша кеңістік пен уақытты бағдарлау, Диенеш блоктары, Фребель сыйлықтары, Куизенер таяқшалары, Танграм, Дженга ойындарын дамыту. Құрылыс, табиғи, қалдық материалдардан және ірі және ұсақ конструктордың бөлшектерінен құрылыс жүргізіледі; зерттеу қызметі арқылы тірі және жансыз табиғаттың объектілері мен құбылыстары туралы білімді кеңейту. Балабақшада 10 бар бизибордтар балабақша дәлізіне орнатылды. Қабырғалық бисибордтар-бұл ойыншық, баланың моторикасын, зейінін, қиялын және ойлау қабілетін дамытуға арналған панель. Бизибордтың басты міндеті-балаға қызықты тұрмыстық заттарды өз бетінше зерттеуге мүмкіндік беру: щеколдтар мен құлыптар, розеткалар мен штепсельдер, ажыратқыштар, киім қыстырғыштары және әрқайсымыз өмірде кездесетін барлық нәрселер.
Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу қызметін дамыту үшін балалар арасындағы қарым-қатынас келесі бағыттар бойынша жүзеге асырылады: - тәрбиеленушілердің шығармашылық конкурстарға қатысуы-ертегілерді драматизациялау; - концерттік бағдарламаларды ұйымдастыру; - тақырыптық сабақтар, ертеңгіліктер, спорттық жарыстар өткізу; - экскурсиялар;
Балалардың шығармашылық қабілеттерін дамыту үшін балабақшада барлық жағдайлар жасалған, сурет салу, мүсіндеу, аппликация, үстел ойындары, қуыршақ театрлары үшін кеңсе тауарлары сатып алынады. Балалар сурет, қолөнер, коллаждардың шығармашылық байқауларына қатысады. Мектеп жасына дейінгі балалар музыкалық шығармаларды сезінуге және түсінуге үйренуі үшін Көкшетау қаласының "Жұлдыз "балабақшасы" МКҚК-да Ақмола облысы білім басқармасының Көкшетау қаласы бойынша білім бөлімі жанынан үлкен бағаналармен, фортепианолармен, балалар музыкалық аспаптарымен (домбыра, маракалар, барабандар, дабылдар, металлофондар, ағаш қасықтар, сылдырмақтар) музыка залы бар, асатаяқ, тұяқтас, Үшбұрыш, сыбызғы), көрнекі-дидактикалық құралдар, әдістемелік құралдар, қуыршақ театры, костюмдер (ұлттық, ертегі кейіпкерлері, жануарлар, эстрадалық, спорттық, балалар мен ересектерге арналған түрлі-түсті шляпалар және т.б.).Әр топқа плазмалық теледидарлар, кілемдер сатып алынды. Балалардың жетістіктері өте көп: "Абай оқулары", "Өрлеу Қазақстан", "DAMU EDUCATION", "ТҰҒЫРЫ БИІК Төле ТЕҢГЕ", "Кемел – өнер білім орталығы" республикалық онлайн конкурсы "DREAMFEST" халықаралық вокалдық конкурсы және т. б.
Балабақшада шығармашылық тұлғаны қалыптастыру, шығармашылық қабілеттерін, эмоционалды-сезімтал саласын, қиялын, ойлауын, көркемдік талғамын дамыту, ұлттық бейнелеу өнерімен таныстыру арқылы патриотизмге тәрбиелеу міндетті болып табылады.
Оқу жылы ішінде диалог және ынтымақтастық қағидаты бойынша тәрбиеленушілердің отбасыларымен өзара іс-қимыл жүргізіледі. Жалпы және топтық ата-аналар жиналыстары, ата-аналарға денсаулық сақтау бойынша семинарлар, балабақша мамандарымен ата-аналарға жеке кеңес беру, ата-аналарға арналған ақпараттық материалдарды (папка-қозғалыстар, ата-аналар бұрыштары, ата-аналарға арналған газеттер, буклеттер) ресімдеу, Ашық есік күндері өткізіледі. Мектепке дейінгі біліммен қамтылмаған балалардың ата-аналарына арналған консультативтік пункт (КПР) жұмыс істейді. Балабақша веб-сайтында ақпарат орналастырылған.
Ең бастысы-ата-аналармен жұмысты бағыттау және олардың қатысуынсыз жақсы нәтижеге қол жеткізе алмайтынымызды дәлелдеу, тек олар өз балалары үшін ең жарқын үлгі болып табылады. Отбасы мен балабақша - бұл екі білім беру институты, олардың әрқайсысының өзіндік мазмұны бар және балаға белгілі бір әлеуметтік тәжірибе береді. Ата-аналарды балабақша өміріне қатысуға шақырамыз. Бірлескен іс-шаралар өткізіледі: инстаграмда "Менің оқитын отбасым", "менің зияткерлік отбасым", "менің қонақжай отбасым" челлендждері ұйымдастырылды, кейбір ата-аналардың сүйемелдеуімен мұражайлар мен театрларға бару, ата-аналардың балабақша аумағын абаттандыруға және көгалдандыруға, балабақша мұражайына экспонаттар жасауға көмегі, ертеңгіліктерге қатысады, спорттық іс-шараларда. Осындай жұмыстың нәтижесінде ата-аналармен қарым-қатынастың әртүрлі формалары мен әдістерін қолдана отырып, ата-аналардың педагогикалық сауаттылығы артады; балабақшадағы балалардың тұлғааралық қарым-қатынас мәдениеті.Мектеп жасына дейінгі тәрбиеленушілерде отбасында және мектепке дейінгі ұйымдарда өзін-өзі оқытудың әлеуметтік дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру өмірді қорғауға және денсаулықты нығайтуға, әлеуметтік-тұрмыстық және коммуникативтік дағдыларды: мәдени-гигиеналық дағдылар мен дағдыларды, мінез-құлық ережелерін дамытуға, оларды тәртіп пен күн тәртібіне тартуға, тұлғааралық қатынастарды құрудың негізі болып табылатын этикалық нормаларды тәрбиелеуге бағытталған. отбасында және мектепке дейінгі ұйымдарда мейірімділік, зейін, қамқорлық және өзара көмек атмосферасын құру, эмоционалды-адамгершілік қарым-қатынас тәжірибесін жинақтау, балалар іс-әрекетінің әртүрлі түрлерінде тәрбиелеуде дәстүрлердің сабақтастығын қамтамасыз ету, Туған жерге, өз еліне деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу, оның тарихына қызығушылық.Осы ұйымдардың басшылары қол қойған №17 мектеп және балабақша сабақтастығы бойынша жұмыс жоспары іске асырылуда, меморандум жасалды. Сабақтарға, ойын-сауықтарға, ата-аналар жиналыстарына қатысу. Әр оқу жылының қыркүйек айында "Жұлдыз" балабақшасы мен №17 орта мектебінің сабақтастығы бойынша жұмыс жоспары жасалады, ол орта мектеп директорымен келісіліп, балабақша меңгерушісімен бекітіледі.
Оқу жылы ішінде жұмыс құрастырылған жоспар бойынша жүргізіледі: бастауыш сынып мұғалімдерінің бастауыш мектепте сабаққа қатысуы, бастауыш сынып мұғалімдерінің балабақшада ұйымдастырылған оқу қызметі, мектеп сыныбына экскурсия. 4 сынып мұғалімдері мен қаланың мектепке дейінгі ұйымдарының мектепалды топтарының тәрбиешілері біздің сәдан тәрбиешілерінің ОД-на балабақша мен "жақында мектепке"мектебінің жұмысындағы сабақтастық бойынша жалпы қалалық семинар-практикумға барды. Біздің тәрбиешілер Н.В. Белицкая, р.с.Досурова, О. в. Ладан, к. т. Жахина, А. С. Омарова, Н. К. Есентаеваға оң пікірлер берді., Рамазанова М. А., Шайбекова А.Т. "білім әлеміне саяхат" ұйымдастырылған қызметінің үзінділерін, "Форд-боярд" интеграцияланған ұйымдастырылған қызметін, "Математика еліне саяхат" квест-ойынын,"эмоциялар әлемі"тренингін дайындаған.
Тәрбиешілер А.Т. Шайбекова мен А. М. Құрманғожина №17 математика орта мектебінде "Монеталардың құны" сабағына мұғалім Зульфия Аманжоловна Ахметова, Ана тілі "Бас әріппен жазылатынынөздер" мұғалімі Алмагүл Манапқызы Шамиганова қатысты. Одан кейін мектепалды топ тәрбиешілері мен бастауыш сынып мұғалімдерінің тәжірибесімен алмасу бойынша "Ұлттық құндылықтарды дәріптеуде балабақша-мектеп арасындағы сабақтастық" коучингі өтті. Ынтымақтастық жалғасуда.Бітіруші топтардың тәрбиешілері түлектердің картасын дайындайды және балабақша түлектерін бақылау жұмыстарын жүргізеді. Қаланың қай мектептері барды және оқуда қалай үлгереді.
Мектепке дейінгі біліммен қамтылмаған балалардың ата-аналарына арналған консультативтік пункті (КПР) жұмысын жалғастыруда. Мамандардың жұмыс кестесі балабақша сайтында орналастырылған.
Мектепке дейінгі ұйым тек ата-аналар жұртшылығымен ғана емес, сонымен қатар қаланың әлеуметтік құрылымдарымен: қалалық білім бөлімімен, қалалық педагогтар қауымдастығымен, "Өрлеу" Ақмола БАҰО филиалымен, Ақмола облысының білім басқармасы жанындағы ОӘК, қаланың театрлары, мұражайлары, Ж. Мусина Жоғары Қазақ педагогикалық колледжімен өзара іс-қимыл жасайды.
Тәрбие мен оқытудың психологиялық-педагогикалық
жағдайларын жасау.
Ақмола облысы білім басқармасының Көкшетау қаласы бойынша білім бөлімі жанындағы Көкшетау қаласының " Жұлдыз "балабақшасы" МКҚК-да балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу жұмыстарының мынадай бағыттары бөлінді:ойын арқылы достық қарым-қатынастарды дамыту, балалардың күнделікті өмірдегі қарым-қатынасы; балалардың эмоционалдық қиындықтарын түзету: мазасыздық, қорқыныш, агрессивтілік;балаларды эмоцияларды білдіру тәсілдеріне оқыту; балабақша мұғалімдерінің балалардың эмоционалды дамуының әртүрлі нұсқалары, мектеп жасына дейінгі балалардың эмоционалдық қиындықтарын жеңу мүмкіндіктері туралы білімдерін кеңейту. Осы бағыттар бойынша психологиялық қызметтің жұмысы құрылуда. Педагог-психолог балалардың дамуының психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін анықтау бойынша жұмысты ұйымдастырады,бұл баланың жеке басының дамуы туралы толық көрініс алуға және түзету шараларын жоспарлауға мүмкіндік берді. Балалармен психикалық процестердің даму деңгейлерін, эмоционалды-ерікті саланы, өзін-өзі бағалаудың жеке ерекшеліктерін, оқушылардың мектепте оқуға дайындық деңгейін зерттеу бойынша диагностика жүргізілді. "Баспалдақ", "Кактус", "жоқ жануар" әдістері, Пьер Рузердің түзету сынағы қолданылды. Балалардың мектепте оқуға дайындығын психологиялық-педагогикалық бағалау Марцинковскаяның т. б. "Балалардың психикалық дамуының диагностикасы" кітабы және Н. Семаго, М. Семагоның "Мектепті бастауға дайындықты психологиялық-педагогикалық бағалау"әдістемелік ұсыныстары бойынша жүргізілді. Түзету-дамыту бағдарламасы бойынша С. В. Крюкова жүргізген түзету жұмыстары үшін жеке сабақтар әзірленді.
Педагогтермен педагогикалық кеңестер мен семинарларда тренингтер өткізілді. Ата-аналар үшін "балаларды балабақшаға бейімдеу", "балалардың психологиялық ерекшеліктері" (балалардың әр жасы бойынша) консультациялары берілді. Психолог сәтті бейімделу үшін мұғалімдер мен ата-аналарға ұсыныстар әзірледі. Балабақшадағы білім беру процесін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу мұғалімдердің кәсіби шеберлігін, ата-аналардың психологиялық мәдениетін қалыптастыруға кепілдік береді, ал бұл өз кезегінде баланың жан-жақты, толыққанды дамуы, оның жас ерекшеліктеріне сәйкес қабілеттерін қалыптастырады.
Бар балалардың талаптарын орындау ерекше білім беру қажеттіліктері инклюзивті білім беру
Ақмола облысы білім басқармасының Көкшетау қаласы бойынша білім бөлімі жанындағы Көкшетау қаласының "Жұлдыз" балабақшасы " МКҚК-да пандус, шақыру түймесі, жоғарғы және төменгі шеру алдында қарама-қарсы бояу, бағыт көрсеткіштері, қажетті жазулардың болуы орнатылды. Балабақшада түзету тобы бар логопед, психолог, дефектолог жұмыс істейтін ПМПК-дан 12 бала барады. Инклюзивті білім беру бойынша біліктілікті арттыру курстарынан 16 педагог өтті, бұл 50% құрайды. Қауіпсіз орта үшін қолайлы жағдайлар жасалған. 17 бейнекамера бар: 17 сыртқы камера және 40 ішкі бақылау камерасы. Ақпаратты сақтау мерзімі 30 тәуліктен асады. Істен шыққан камералар-1
Ұрлық пен хакерлік жоқ. Білім беру ұйымының ғимаратына кіруді бақылауды ұйымдастыру: балабақшада негізгі кіреберісте бейнекамерасы бар. Күзет қызметін "Пантера" күзет фирмасы жүзеге асырады
Жұмыстың басым бағыты
Ақмола облысы білім басқармасының Көкшетау қаласы бойынша білім бөлімінің жанындағы Көкшетау қаласының "Жұлдыз" балабақшасы "МКҚК "Рухани жаңғыру" бағдарламасын іске асыру шеңберінде Ұлттық дәстүрлер мен жалпы адамзаттық құндылықтарға негізделген патриотизм мен толеранттылыққа тәрбиелеу арқылы өлкетану болып табылады. Қазақстан Мемлекет басшысының "Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру" ("Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру") мақаласында өскелең ұрпақпен жұмыстың негізгі мақсаты еліміздің рухани және мәдени құндылықтарын сақтау және арттыру болып табылатыны айтылған. Рухани дағдыларды қалыптастыру бойынша жұмыс ҰҚ, ертеңгіліктер, театрландырылған іс-шаралар арқылы жүзеге асырылады, олар балалардың өздері ойын-сауық, спорттық ойын-сауық, мұражайларға бару, патриоттық челлендждерге қатысу, қаланың көрікті жерлеріне экскурсиялар және т. б. басты рөлдерде ойнайды. Жылдық жоспарға сәйкес патриоттық, адамгершілік тәрбие бойынша жұмыс қойылған міндеттерге сәйкес жүргізіледі: - тәрбиеленушілерді балабақшаның білім беру кеңістігіне белсенді тартуға және ата-аналарды балаларды дамыту мәселелерінде ынтымақтастыққа тартуға жәрдемдесу; - педагогикалық процеске қатысушылардың жеке өсуі үшін кеңістікті қамтамасыз ету, ерекше шығармашылық атмосфера құру.
Ақмола облысы білім басқармасының Көкшетау қаласы бойынша білім бөлімінің жанындағы Көкшетау қаласының "Жұлдыз "балабақшасы" МКҚК тәрбиеленушілері балалар арасында"Мен зерттеушімін" ІІІ орын, "Ханталапай" ІІІ орын, "Әже,ана және мен" І орын, "шығармашылық психологиялық мектепке дейінгі ұйым" ІІІ орын конкурстарына қатысады шеңберіндегі бақтар "Рухани жаңғыру" мемлекеттік бағдарламасын іске асыру.Қызметкерлер "Қазақ тілінің білгірі" байқауына қатысады.
Пәндік - кеңістіктік даму ортасын құру
Ақмола облысы білім басқармасының Көкшетау қаласы бойынша білім бөлімінің жанындағы Көкшетау қаласының "Жұлдыз "балабақшасы" МКҚК пәндік-кеңістіктік дамыту ортасы ҚР МЖМБС сәйкес қауіпсіз, қолжетімді, қаныққан, трансформацияланатын, көпфункционалды болып табылады. Жабдықты таңдау келесі қызмет түрлеріне арналған: ойын, танымдық-зерттеу, коммуникативті, еңбек, музыкалық-көркемдік және балалардың физикалық, шығармашылық және психологиялық дамуына үлкен ықпал ететін басқалар.
Ақмола облысы білім басқармасының Көкшетау қаласы бойынша білім бөлімінің жанындағы Көкшетау қаласының "Жұлдыз "балабақшасы" МҚКҚК пәндік-кеңістіктік орта балалардың даму мүдделеріне, олардың эмоционалдық саламаттылығына жауап береді. Балаларға арналған барлық нәрсе олардың белсенді аймағында.Әр топтың ойын сабақтарына, ұйықтауға, қабылдау бөлмесіне және санитарлық бөлмеге арналған өз бөлмелері бар. Топтық үй-жайларда балалардың белсенді іс-әрекетінің әртүрлі түрлері үшін жағдайлар жасалған: ойын, танымдық, еңбек, шығармашылық, зерттеу. Материалдардың, функционалды-ойын заттарының болуы балалардың тәуелсіздігін тәрбиелеуге көмектеседі, ойын жағдайын, қоршаған ортаны шығармашылық модельдеуге деген ұмтылысты жүзеге асырады. Жиһаз балалардың өсуіне сәйкес таңдалады және таңбаланады. Жыл сайын балабақшаның пәндік-кеңістіктік ортасы толықтырылады. Балабақшаның пәндік-кеңістіктік даму ортасын жабдықтаудың фото және бейне мазмұны ұсынылған.
Балаларға арналған топтық үй-жайлар оқшауланған үй-жайлар (қабылдау бөлмелері, ойын бөлмелері, жатын бөлмелері, дәретхана бөлмелері); мамандандырылған Үй-жайлар болып табылады:
- Меңгерушінің кабинеті
- Қабылдау бөлмесі
- Музыка залы,
- Қазақ тілі кабинеті,
- Спорт залы,
- Логопед, дефектолог кабинеті
- Психолог кабинеті,
- Әдістемелік кабинет,
- Медициналық кабинет,
- Емдеу кабинеті,
- Оқшаулағыш,
- Ас блогы,
- Кір жуатын орын,
- Бухгалтерлік есеп
- Костюм бөлмесі,
- Кабинет меңгерушісі. шаруашылық бөлігі
Бағаланатын кезеңде педагогикалық және оқытушылық кадрлармен жасақталғандығы туралы мәліметтер.
Білім беру сапасы негізінен педагогикалық құрамның сапасымен анықталады. Өзін-өзі бағалау барысында кадрлармен жұмыс жөніндегі барлық нормативтік құжаттардың бар екендігі анықталды, кадр құрамы бойынша бұйрықтар уақтылы жасалады, жеке еңбек шарттары жасалады, тәрбиешілер мен педагогтар мен Техникалық персоналдың жеке істері, аттестаттау комиссиясы отырыстарының хаттамалары бар.
Бағаланатын кезеңде педагог кадрлардың сандық құрамы:
2023-2024 оқу жылында педагогтердің сандық құрамы 2024 жылғы қаңтар айында -34, оның ішінде:
Меңгеруші -1
Әдіскер-1,
Психолог-1
Логопед-1
Дефектолог-1
Қазақ тілі мұғалімі-1,
Музыкалық жетекшісі -2
Дене шынықтыру нұсқаушысы-2
Тәрбиешілер-24
Бағаланатын кезеңде мектепке дейінгі білімі бар педагогтардың үлесі артты: 2022-2023 оқу жылы-20 педагог, 2023-2024 оқу жылы-24 педагог
Балабақшада педагог кадрларды аттестаттау жоспары жасалды. Жыл сайын аттестаттау комиссиясы отырыстарының хаттамалары жүргізіледі, бұйрықтар шығарылады, тіркеу және біліктілік куәліктерін беру журналы бар. Барлық құжаттама педагог қызметкерлерді аттестаттау қағидаларына сәйкес жүргізіледі, қағидалар жаңа редакцияда көзделген - ҚР Білім Министрінің 02.04.2024 № 72 (01.01.2025 бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 27 қаңтардағы № 83 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2016 жылғы 29 ақпанда № 13317 болып тіркелді (тақырыбы жаңа редакцияда - ҚР Білім және ғылым министрінің 2020.04.07 № 132 бұйрығымен)
Мұғалімдердің жеке істеріне санаттар беру туралы бұйрықтар мен куәліктердің көшірмелері салынған.
Біліктілік санаттары бар педагог кадрлардың үлесі: 2023-2024 оқу жылының басы - жоғары санат-0, бірінші санат - 2, екінші санат-3, санатсыз-7,педагог - зерттеуші-0, педагог-сарапшы-7, педагог-модератор-15, педагог-7, ІІІ басшы санаты-1 .
Жылдар |
Барлығы |
жоғары санатты |
бірінші санатпен |
екінші санатпен |
Санат жоқ |
педагог |
педагог -модер |
педагог -эксперт |
2021-2022 |
34 |
3–9 % |
11 – 32% |
4 – 12 % |
7 -20% |
1-3% |
6-18% |
2-6% |
2022-2023 |
32 |
1-3% |
3-9% |
4-13% |
7-22% |
0 |
11-34% |
6-19% |
2023-2024 |
34 |
0 |
2-6% |
3-9% |
7-20% |
0 |
15-44% |
7-21% |
Жоғарыда айтылғандардан педагогикалық ұжым біліктілікті арттыру үшін жұмыс істейді.Мұғалімдер біліктілікті арттыру курстарынан уақытында өтеді. 2023-2024 оқу жылында 18 курс өтті.
Оқыту нәтижелерінің болуы, балалардың даму мониторингі
МЖМБС сәйкес балалардың даму деңгейін қадағалау баланың жетістіктерін мониторингтеу негізінде жүзеге асырылады және 3 деңгейдің болуын болжайды:
1-деңгей-жоғары
2-деңгей-орташа;
3-деңгей-төмен
2023-2024 оқу жылы
Қорытынды мониторинг сәтіндегі балалар контингенті: 277
Олардың барлығы 12 жас тобы
3 топ – орта жастағы (3 жастан бастап), оның ішінде мемлекеттік тілде оқытатын 2 топ, орыс тілінде оқытатын 2 топ;
5 топ - егде жастағы (4 жастан бастап), оның ішінде мемлекеттік тілде оқытатын 3 топ
Мектепалды даярлықтың 4 тобы (5 жастан бастап), оның ішінде мемлекеттік тілде оқытатын 2 топ
Балалардың 2023-2024 оқу жылына арналған жасы |
Бастапқы |
Аралық |
Қорытынды |
орташа |
75 бала (28% сапа) |
73 бала 60% сапа
|
Барлығы 75 бала 72% үлгерім |
ересек |
99-балалар 55% |
102-балалар, 71% |
барлығы 102-80% үлгерім |
Мектепалды |
барлығы 92 бала-59% |
94 бала-70% |
96 бала 91% үлгерген |
Барлығы |
266 бала 49% үлгерімін көрсетеді |
барлығы 269 бала 67% үлгерімін көрсетеді |
барлығы 273 бала 82% үлгерімін көрсетеді |
Бағдарламаның барлық бөлімдері бойынша әрбір жас тобы үшін мазмұн негізінде бағалау критерийлері айқындалған. Диагностика арнайы зерттеуді немесе балалардың бақылау тапсырмаларын орындауды қажет етпейді. Мұғалімдер бағдарламалық материалды игерудің сәттілігін бағалайды, оқушыларды ҰҚ және еркін іс-әрекетте бақылайды. Балабақшада балалардың жалпы саны -277, (49% сапа) оқу жылының басымен салыстырғанда -82% үлгерім-бұл оқу жылының соңындағы балалардың даму деңгейінің көрсеткіші.
Жылдық жұмыс жоспарына сәйкес және 2023-2024 оқу жылының аяқталуына байланысты балабақша педагогтары мамыр айында өткізілді (білім беру процесінің қорытынды мониторингі және баланың интегративті қасиеттерін дамыту. Барлығы 273 бала тексерілді.
Мониторингті балалармен жұмыс істейтін педагогтар жүргізді (топ тәрбиешілері, дене шынықтыру нұсқаушысы, музыкалық жетекшісі, педагог-психологі).
Мониторинг субъектісі 3 жастан 6 жасқа дейінгі балалар болып табылады.
Мониторинг объектісі-баланың физикалық, зияткерлік және жеке қасиеттері.
Мониторинг нысандары-ұйымдастырылған іс-шаралар мен ойындар кезінде балаларды бақылау;
- әңгіме;
- балалардың суреттерін, қолөнерін және басқаларын талдау.
Мониторинг жиілігі - жылына 3 рет:
- бастау-қыркүйек;
-аралық-қаңтар;-
- қорытынды-мамыр.
Мониторинг ерте топтағы аралық бақылаудан және қалған жас топтарындағы бастапқы бақылаудан, қорытынды бақылаудан басталады. Ерте топ типтік бағдарламаның мазмұнын алғаш рет игергендіктен, оларға бастапқы бақылау жүргізілмейді. Осы диагностиканың негізінде тәрбиешілер психологпен және педагог-мамандармен бірлесе отырып, баланың жеке даму деңгейін анықтады, сонымен қатар алдағы жылы балаға педагогикалық қолдауды қажет ететін міндеттерді анықтады. Алынған мәліметтер негізінде бақылау парағында баланың жеке даму картасы толтырылады.
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік бағдарламасының мазмұнын меңгеру бойынша мониторинг жүргізу үшін өлшемшарттарға сәйкес мектеп жасына дейінгі балалардың дағдылары мен дағдыларының даму деңгейін бақылау бойынша индикаторлар жүйесі әзірленді.
Мониторингке 273 бала қатысты.
Мектеп жасына дейінгі балалардың дамуын қорытынды бақылау диагностикасының нәтижелері келесі деректерді қорытындылауға
мүмкіндік берді:
Орташа топтар: орташа топтарда (3 жаста ) 75 бала бар, бұл үлгерімнің 72% құрайды.
Дене дамуы: 30 баланың деңгейі жоғары, бұл 40 % құрайды. 32 баланың орташа деңгейімен, 43% - 4 , 13 баланың төмен деңгейімен, 17% -. құрайды, мамандар төмен деңгейді көрсеткен балалармен жеке жұмыс жүргізеді.
Қарым-қатынас дағдыларын дамыту: 26 баланың деңгейі жоғары, бұл 35% құрайды., орташа деңгеймен – 26 бала, бұл 35%, төмен деңгеймен-23 бала ,бұл 30% құрайды мамандар мен педагогтар төмен деңгейді көрсеткен балалармен жеке жұмыс жүргізеді.
Танымдық және интеллектуалдық дағдыларды дамыту: 24 баланың деңгейі жоғары, бұл 32 %, орташа деңгейі 28 бала, бұл 37%, төмен деңгейі 23 бала, бұл 31% құрайды педагогтар мен тәрбиешілер балалармен жеке жұмыс жүргізеді, олар төмен деңгейді көрсетті.
Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу қызметін дамыту: 27 баланың деңгейі жоғары, бұл 36% құрайды, орташа деңгейі -27 бала, бұл 36% құрайды ,21 баланың деңгейі төмен, бұл 28% - тар мамандар мен тәрбиешілер жүргізеді.төмен деңгейді көрсеткен балалармен жеке жұмыс.
Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру: 24 баланың деңгейі жоғары, бұл 32% құрайды. Орташа деңгеймен - 27 бала, бұл 36%, төмен деңгеймен-24 бала, бұл 32% тар мамандармен, педагогтармен және тәрбиешілермен балалармен жеке жұмыс жүргізіледі, олар төмен деңгейді көрсетті
Қорытынды:
Дене дамуы жыл бойы негізгі қозғалыстардың әртүрлі түрлерін қалыптастыру, қозғалыс дағдылары мен дағдыларын жетілдіру бойынша жұмыс жүргізілді. Бұл орта топтарда жаңадан келген балалар бар екендігіне байланысты. Динамика жақсарды.
Қарым-қатынас дағдыларын дамыту
Жыл бойы әр түрлі формада және қызмет түрлерінде коммуникативті дағдыларды қалыптастыру бойынша жұмыс жүргізілді, ересектермен және балалармен еркін қарым-қатынас дағдылары қалыптасты, жаңадан келген балалармен үйлесімді сөйлеу дамиды.
Тәрбиешілер логопед, дефектолог, психологпен бірге логопедтік топтағы балалармен түзету жұмыстарын жүргізді, тілдің лексикалық-грамматикалық құралдарын белсендіру, зат есімдерді, етістіктерді, сын есімдерді, үстеулерді қолдану арқылы пассивті және белсенді сөздікті байыту. Динамика жақсарды.
Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту
Коммуникативті-танымдық қабілеттерді, математикалық және логикалық ойлауды қалыптастыру; сенсорлық эталондарды (түс, геометриялық фигуралар, санау және т.б.) игеру; қоршаған әлем туралы қарапайым идеяларды қалыптастыру бойынша жұмыс жүргізілді. Динамика жақсарды.
Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу қызметін дамыту жақсартылған көрсеткішке ие, өйткені балаларда бейнелеу өнерінің экспрессивті құралдары туралы түсінік, ұсақ моторика жеткіліксіз дамыған. Бұл 3 жас топтарда және орта топтарда жаңадан келген балалар бар екендігіне байланысты. Динамика жақсарды.
Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру
қоршаған шындық туралы білімді кеңейту бойынша жұмыс жүргізілді. Балалар тірі және жансыз табиғат объектілерімен таныстыру, сондай-ақ балаларды барлық білім беру салалары арқылы әлеуметтік қатынастар жүйесіне қосу. Бұл орта топтарда жаңадан келген балалар бар екендігіне байланысты. Динамика жақсарды.
Аға топтар: (4 жастан ) жоғары топтарда барлығы 102 бала, оқу үлгерімінің 80% құрайды
Дене дамуы: 43 баланың деңгейі жоғары, бұл 42%, 42 баланың орташа деңгейі 41%, 17 баланың деңгейі төмен, бұл 17%, мұғалімдер мен тәрбиешілер балалармен жеке жұмыс, олар төмен деңгей көрсетті.
Қарым - қатынас дағдыларын дамыту : 36 баланың деңгейі жоғары , 35%, орташа деңгейі 45 бала ,44 % , төмен деңгейі 21 бала, 21%, төмен деңгейі бар балалармен жеке жұмыс жүргізіледі.
Танымдық және интеллектуалдық дағдыларды дамыту: 37 баланың жоғары деңгейімен, 36% - 3, 45 баланың орташа деңгейімен ,44% - 4 , 20 баланың төмен деңгейімен, 20% -. құрайды, деңгейі төмен балалармен жеке жұмыс жүргізіледі.
Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу қызметін дамыту: 41 баланың деңгейі жоғары, 40% - что құрайды ,40 баланың орташа деңгейі , 40%, құрайды, 21 баланың деңгейі төмен, 20%-. құрайды, деңгейі төмен балалармен жеке жұмыс жүргізіледі.
Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру: 40 баланың деңгейі жоғары, бұл 40% құрайды. Орташа деңгейі 43 бала, бұл 42%, төмен деңгейі 19 бала, бұл 18% төмен балалармен жеке жұмыс жүргізіледі.
Қорытынды:
Дене дамуы негізгі қозғалыстардың әртүрлі түрлерін қалыптастыру, қозғалыс дағдылары мен дағдыларын жетілдіру бойынша жұмыс жүргізу қажет.
Қарым-қатынас дағдыларын дамыту әр түрлі формада және қызмет түрлерінде коммуникативті дағдыларды қалыптастыру, ересектермен және балалармен еркін қарым-қатынас жасау дағдыларын қалыптастыру, жаңадан келген балалармен үйлесімді сөйлеуді дамыту бойынша жұмыс жүргізу.
Логопедиялық топтағы балалармен логопед, дефектолог, психологпен бірге тілдің лексикалық-грамматикалық құралдарын белсендіру, зат есімдерді, етістіктерді, сын есімдерді, үстеулерді қолдану арқылы пассивті және белсенді сөздікті байыту бойынша түзету жұмыстарын жүргізу.
Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту
коммуникативті-танымдық қабілеттерді, математикалық және логикалық ойлауды қалыптастыру бойынша жұмыс жүргізу; сенсорлық эталондарды (түс, геометриялық фигуралар, санау және т.б.) игеру бойынша жұмыс; қоршаған әлем туралы қарапайым түсініктерді қалыптастыру.
Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу қызметін дамыту төмен көрсеткішке ие, өйткені балаларда бейнелеу өнерінің экспрессивті құралдары туралы түсінік, ұсақ моторика жеткіліксіз дамыған.
Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру
қоршаған шындық туралы білімді кеңейту бойынша жұмыс жүргізу қажет. Тірі және жансыз табиғат объектілерімен таныстыру. Балаларды барлық білім беру салалары арқылы әлеуметтік қатынастар жүйесіне қосу.
Мектепке дейінгі топтар: мектепке дейінгі дайындық топтарында (5 жастан) 96 бала үлгерімнің 91% құрайды
Физикалық даму: 54 баланың деңгейі жоғары, бұл 56%, 38 баланың орташа деңгейі 40 % , 4 баланың деңгейі төмен 4%, төмен деңгейді көрсеткен балалармен жеке жұмыс жүргізіледі.
Қарым-қатынас дағдыларын дамыту: 39 баланың жоғары деңгейімен, 41% - 4, 47 баланың орташа деңгейімен ,49%, 10 баланың төмен деңгейімен, 10% -. құрайды, жаңадан келген балалармен жеке жұмыс жүргізіледі.
Танымдық және интеллектуалдық дағдыларды дамыту: 41 баланың деңгейі жоғары , бұл 43%, 43 баланың орташа деңгейі 45%, 12 баланың деңгейі төмен, бұл 13%, деңгейі төмен балалармен жеке жұмыс жүргізіледі.
Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу қызметін дамыту: 20 баланың деңгейі жоғары, бұл 22% - 2, 37 баланың орташа деңгейі 40%, 35 баланың төмен деңгейі 38% құрайды, деңгейі төмен балалармен жеке жұмыс жүргізіледі.
Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру: 47 баланың деңгейі жоғары, бұл 49%, 42 баланың орташа деңгейі 44 %, 7 баланың деңгейі төмен, бұл 7% төмен балалармен жеке жұмыс жүргізіледі.
Вывод:
Дене дамуы негізгі қозғалыстардың әртүрлі түрлерін қалыптастыру, қозғалыс дағдылары мен дағдыларын жетілдіру бойынша жұмыс жүргізу қажет.
Қарым - қатынас дағдыларын дамыту әр түрлі формада және қызмет түрлерінде коммуникативті дағдыларды қалыптастыру, ересектермен және балалармен еркін қарым-қатынас жасау дағдыларын қалыптастыру, жаңадан келген балалармен үйлесімді сөйлеуді дамыту бойынша жұмыс жүргізу.
Тәрбиешілер логопедтің, дефектологтың, педагог - психологтың тар мамандарымен бірге логопедтегі балалармен түзету жұмыстарын жүргізе отырып, тілдің лексикалық-грамматикалық құралдарын белсендіру, зат есімдерді, етістіктерді, сын есімдерді, үстеулерді қолдану арқылы пассивті және белсенді сөздікті байыту.
Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту
коммуникативті-танымдық қабілеттерді, математикалық және логикалық ойлауды қалыптастыру; сенсорлық эталондарды (түс, геометриялық фигуралар, санау және т.б.) игеру; қоршаған әлем туралы қарапайым идеяларды қалыптастыру бойынша жұмыс жүргізу.
Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу қызметін дамыту жақсы көрсеткішке ие, атап айтқанда, балалардың бейнелеу өнерінің экспрессивті құралдары туралы түсініктері жақсарады, ұсақ моторикасы дамыған.
Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру қоршаған шындық туралы білімді кеңейту бойынша жұмыс жүргізу. Тірі және жансыз табиғат объектілерімен таныстыру. Балаларды барлық білім беру салалары арқылы әлеуметтік қатынастар жүйесіне қосу.
Бағдарламалық материалды игеру мониторингінің қорытындылары барлық жас топтарындағы балалардың білім беру жаңалықтары бойынша материалды жоғары, орта және төмен деңгейде меңгергенін көрсетті (нәтижелер кестелерде көрсетілген).
бейнелеу өнерінің мәнерлі құралдары туралы түсінік қалыптастыру; шығармашылық қабілеттерін дамыту, қоршаған шындықтың эстетикалық жағына қызығушылық бойынша музыкалық жетекшімен бірлескен жұмыс жүргізу.
Бағдарламалық материалды игеру мониторингінің қорытындылары барлық жас топтарындағы балалардың білім беру дағдылары бойынша материалды жоғары, орта және төмен деңгейде меңгергенін көрсетті (нәтижелер кестелерде көрсетілген).
Қорытынды:
Диагностика нәтижелерін салыстырмалы талдау көрсеткендей, оқушылардың даму деңгейі айтарлықтай өсті. Бағдарламалық материал толық көлемде игерілген. Дамудың барлық бағыттары бойынша тұрақты, оң динамика байқалады. Негізінен негізгі білім беру бағдарламасының орындалу көрсеткіштері жоғары және орта деңгейде. Бағдарламада белгіленген білім берудің мақсаттары мен міндеттерін шешу балалар іс-әрекетінің әртүрлі түрлерін қолдана отырып жүйелі және мақсатты жұмыс кезінде жүзеге асырылады: ойын, коммуникативті, еңбек, танымдық-зерттеу, өнімді, музыкалық-көркемдік, оқу және топтың әр тәрбиеленушісінің жеке дамуын ескере отырып. Бұған дұрыс құрылған процесс ықпал етеді, пәндік-даму ортасы, мұғалімдердің кәсібилігі, балаларға жеке сараланған көзқарас, жұмыста әртүрлі дидактикалық материалдарды қолдану, жеті аримен серіктестік қарым-қатынас. Сонымен қатар, келесі оқу жылында жұмысты тереңдету қажет: - сөйлеуді дамыту – бұл жағдайда сөйлеудің дыбыстық мәдениеті бойынша тереңдетілген жұмыс, сөйлеу шығармашылығының белсенділік орталықтарын жаңарту. көркем шығармашылық кеңістігін құру бойынша жұмысты оңтайландыру, әлеуметтік-коммуникативті даму: модульдік ойын аймақтарын жетілдіру, оларда әрдайым кеңістікті баланың немесе бірнеше баланың ойынының міндеттеріне шығармашылық бейімдеу мүмкіндігі болатындай етіп.
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту мазмұнын іске асыру.
Жас кезеңділігі және топтарды жинақтау
Жас кезеңділігі және жас топтары 2023-2024 оқу жылы (оқу жылының басындағы толық жастағы балалардың жасы) келесідей:
орташа жас-3 жастан бастап (орта топ);
егде жас-4 жастан бастап (аға топ);
мектепке дейінгі жас-5 жастан бастап (мектепке дейінгі топ);
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасын игеру мерзімі-5 жыл.
Кесте.Бағаланатын кезеңдегі тәрбиеленушілердің сандық құрамының өзгеруі.
"Жұлдыз" балабақшасының балаларының әр жылдың қыркүйегіне жас кезеңділігі
№ |
Топтар |
2021-2022 |
2022-2023 |
2023-2024 |
1 |
№1 «Бөбектер» |
Ортаңғы топ |
Ересек қазақ тобы |
Мектепалды қазақ тобы |
2 |
№2 «Балапан» |
Ортаңғы орыс тобы |
Ересек орыс тобы |
Мектепалды орыс тобы |
3 |
№3 «Қошақан» |
Мектепалды ересек тобы |
Мектепалды орыс тобы |
Мектепалды орыс тобы |
4 |
№4 «Қонжық |
Ересек қазақ тобы |
Мектепалды қазақ тобы |
Ортаңғы қазақ тобы |
5 |
№5 «Ботақан» |
Мектепалды қазақ тобы |
Ортаңғы қазақ тобы |
Ересек қазақ тобы |
6 |
№6 «Көжектер» |
Мектепалды қазақ тобы |
Ортаңғы қазақ тобы |
Ересек қазақ тобы |
7 |
№7 «Құлыншақ» |
Ересек ортаңғы топ |
Мектепалды қазақ тобы |
Ортаңғы қазақ тобы |
8 |
№8 «Балдырған» |
Мектепалды орыс тобы |
Мектепалды орыс тобы |
Ортаңғы орыс тобы |
9 |
№9 «Арай» |
Ересек қазақ тобы |
Ересек қазақ тобы |
Ересек қазақ тобы |
10 |
№10 «Гүлдер» |
Ортаңғы логопедиялық орыс тобы |
Ересек логопедиялық орыс тобы |
Ересек логопедиялық орыс тобы |
11 |
№11 «Аққу» |
Ортаңғы қазақ тобы |
Ересек қазақ тобы |
Мектепалды қазақ тобы |
12 |
№12 «Қарлығаш» |
Мекпалды орыс тобы |
Ортаңғы орыс тобы |
Ересек орыс тобы |
|
ИТОГО |
5 орыс, 7 қазақ тобы |
5 орыс, 7 қазақ тобы |
4 орыс, 8 қазақ тобы |
Ақмола облысы білім басқармасының Көкшетау қаласы бойынша білім бөлімі жанындағы Көкшетау қаласының "Жұлдыз "балабақшасы" МКҚК даму перспективалары
1.2024 жылдан 2026 жылға дейін мектепке дейінгі білімі бар педагогтардың үлесін ұлғайту.
2.Бес жыл ішінде педагог-модератор, педагог-сарапшы, педагог-зерттеуші санаттары бар педагогтардың үлесін арттыру.
3. Инновациялық технологиялар бойынша материалдар мен жабдықтарды сатып алу
4. Спорт және музыка залы үшін жабдықтар мен материалдар сатып алу.
Ақмола облысы білім басқармасының Көкшетау қаласы бойынша білім бөлімінің жанындағы Көкшетау қаласының "Жұлдыз" балабақшасы " МКҚК меңгерушісі А. Г. Ержанова
Әдіскер: Жанайдарова А. Д.